Ahojte, potrebujem poradiť. Som momentálne v poslednom ročníku na nadstavbe a chcem odtiaľ odísť. Mám už po krk celej organizácie, tých ľudí, školy všetkého. No je tu jeden problém. Nie som z toho mesta ako môj priateľ s ktorým som už dva roky (je to môj spolužiak, čiže on tento rok končí tiež). Síce si hľadám prácu v tom meste, kde momentálne obaja študujeme, ale nie je tu toľko práce ako napr. v Bratislave. Ja by som šla do BA, ale priateľ nechce. Školu chce dokončiť a potom tu musí ešte byť dva roky. Vzdialenosť by bola veľká, ja v BA on na východe. Čo robiť? Ja mám 22 on 23. Ľúbime sa, plánujeme spoločnú budúcnosť, už sme sa obaja tešili na spoločné bývanie, ale teraz neviem. V škole zostať nechcem, to je trápenie. Bol už niekto z vás v podobnej situácii? Ďakujem za rady.
Čo so vzťahom? Školou? Prácou?
No ak tam mas ostat dva roky, oni s tebou tiez mozu rozviazat zmluvu ak s tebou nebudu spokojni. Ak nevies anglicky a oni to pozaduju tak ta mozno ani nevezmu alebo ta nebudu drzat dlho. Treba ist potom za sefom a skusit sa s nim dohodnut ze to robit nechces, ked to on podpise, tak ta pustia a ziadna pokuta ani nic ti nehrozi.
Odporucam ti ukoncit skolu, bola by skoda to nechat kedze si v poslednom rocniku. Aj ked ta nebavi, aj ked ta tam mozno niekto stve (to v zivote este stretnes a je dobre si na to zvykat). Proste niekedy treba zatnut zuby a ist dalej aj cez prekazky. V zivote ti to pomoze ze budes mat lepsie vzdelanie.
:-)
Ďakujem. :)
Andy mas odbor ktory by ti otvoril v mnohom dvere aj v BA. Drzim palce v rozhodnuti i ked ti radim nevzdaj to.