Dobrý večer,
chcela by som civilný obrad, jednoduché biele šatočky, kvety vo vlasoch, taký letný štýl. Spraviť pekné fotky na pamiatku, niekde v nejakom peknom prostredí. A posedenie - slavnostnu veceru pre svedkov a rodicov. Zvazovala som aj súrodencov. Ja mám brata, ktorí ma rodinu to je 5 ludi a priatel ma 4 súrodencov, ktorí majú partnerov. Takze celkovo by to bolo 20 ludi a to je pre nas vela osob. A zasa pozvat ich bez partnerov, to proste nejde .. Tak pre nich, prípadne aj kamarátov este by sa spravilo nieco zvlast, mozno dajaka grilovacka, gulas.. Rada by som sa opytala aj takto, ak ma niekto podobnu skusenost, pripadne tu fakt je niekto, kto takto svoju svatbu riesil, napiste, naozaj sa potesim .. ako ste to riesili Vy? Vďaka za príspevky
Otázka ku sobášu
Viem že dnes niektorí aj takto riešia svadby...Ale asi by som oželela drahého fotografa(študent čo vie fotiť ti porobí fotky za pár eur), neriešila by som hlavnú svadbu, ale len obrat a potom posedenie pre všetkých....ak máte malý byt, dajú sa prenajať priestory, nájdi si kuchárku čo pre všetkých navarí, pár zákuskov, pitie - vyšlo by to lacnejšie ako v reštike...chata sa mi zdá už taká neosobná, guláš uplne nevhodný...to by som potom urobila len obrat - rodičia + svedkovia, posedenie v reštike a dosť....kamarátov by som neriešila, skôr súrodenci by sa urazili...sama vieš koľko máte peňazí a koľko z nich chcete použiť na svadbu...pre tých 20 ľudí sa dá zaplatiť aj obed s prípitkom po obrade v reštike...to sa zmestíte do nejakých 400-500 eur(neber to ako svadbu, ale len obed s prípitkom)...alebo potom len vy, rodičia a svedkovia.....
To akože uvažujete nepozvať súrodencov ale vybaviť to nejakou grilovačku? No každý nech si robí ako chce, ale ak pýtaš na názor, tak podľa mna je to totálne neslušné a radšej by som odložila svadbu kým nenasetrim ako spraviť niečo podobne. Otras!
bagration, to uz je o inom, co pises ty. Vtedy chapem teba aj tvojho priatela
adr1a.