Kedy viem,že som pripravená na vzťah?

Príspevok v téme: Kedy viem,že som pripravená na vzťah?
Estefania

Ahojte.
Mám 24r. študujem na VŠ to čo som vždy chcela snahou dosiahnuť neskôr samostatnosť a trocha nezávislosti od mužského pohlavia.
Problém je v tom ,ze som poriadne nejaky extra dlhy vztah nemala a ako sa pozeram po okoli vsetci su uz aspon 3 roky vo vztahu tak ma to donutilo sa nad tym zamysliet.
Je pravda že ta skola je casovo narocna a rozvrh nie je dokonaly ..co by aj bolo ak pridete domov o pol7 od skoreho rana. No nechcem sa vyhovarat iba na nedostatok casu.
Minimalne muzi ma oznacili za pohladnu charizmaticku zenu no aj to,ze sa ma boja v zmysle ze som rozhladena a nevlezie hned prvemu co pricupka do postele.
Mam aj koníčky,cvičím,tancujem som tak zdravo veriaca ,aby ma to formovalo zachovat si v zivote tie tradicne hodnoty,no aj ked som stretla muzov vsetci ma chceli dostat do postele? A zacala som mat pocit ,aby som nedokazala nic viac ponúknuť. Dost ma to mrzi ,lebo aj mne chyba z casu ba cas tak blizky človek,kt. Nenahradi dobry kamarat kamaratka. Neviem kde robim chybu. Ci som podvedome odmerana ale ked to takto pojde dalej tak v 30r zalozim dalsie forum ze som stale slobodna sice mam uzasnu pracu a veci sa posunuli správnym smerom len ten chlap...
Viem ze som mozno mlada podla vacsiny prispievajucich no chcela by som plnohodnotného partnera s kt by som rokmi budovala vztah a spoznavala sa.

0vecka

Hrac+ jasne ze su to len vyhovorky... poznam dve baby co studovali medicinu a obe mali frajerov... aj ked jeden nadaval ze ma nanho malo casu ale medicina je uz fakt ze extrem

Tommmmm

Celom zvlastne komentare, podla mna Estefania pise celkom asertivne ani sa nepodcenuje a ani neprecenuje. Samozrejme slovne kombinacie kazdemu cloveku evokuju rozne veci, ale vhodnejsie je sa spytat ako to ten druhy mysli, ked to nie je jasne.