Študent a pôžička

Príspevok v téme: Študent a pôžička
Lojza89

Ahojte . Chcela by som sa poradiť s niekým kto ma v tom väčší prehlad ako ja.
Začala by som tym ze som studentka.. a pravdupovediac mam rada svoje sukromie a vlastná kúpeľňa z osobno-zdravotnych dovodov je zaklad. Rada varim a spolu s upratovanim je to pre mna prijemny relax.
Viete mi poradit ak by som si chcela kupit v BA nejaku garzonku-dvojgarzonku-1i byt ako student ..dalo by sa to prostrednictvom uveru a pod? Resp. Je vzdy podmienka fix. prijem?
Lebo teda zaplatit do 450-500e mes. to by som radsej vrazila do svojho ubytka ako nejakemu zdieracovi.
Prosim vas ,neodsudzujte ma tu pre moju neznalost v tychto veciach. Pred spanim som si pozerala ako vzdy nejake ponuky bytov tak ma to spontanne napadlo.
Budem rada za kazdu radu ,co sa tyka financovania nehnutelnosti.
Dobru noc/Ahojte.

cornesrs

ze nieje zdierac...je uplne nechutne co si vedia ludia vypytat za prenajom garsonky ktorej mesacne naklady sa pohybuju okolo 50-80 eur... a oni si veselo pytaju zato 400 a viac+ este energie.... keby este okolo 200eur ok ale to co si ludia vedia uctovat za par m2 kde sa ani neotocis v dnesnej dobe je nehorazne... prenajom v bytu v Rakusku stoji ako prenajom bytu v Ba len rozdiel je ten ze tu na Slovensku das cely jeden plat a neostane ti ani na jedlo a tam mas este par stoviek mesacne k dobru...

mamari

Ak chcete pôžičku tak skúste www.pozickomat.sk ja som si otial bral pôžičku a som spokojný peniaze som mal do 30 min na účte po vypísaní a schválení žiadosti, u iných mi pôžičku vždy zamietli a tu som to mal hneď schválené takže super :)

bagration