Prečo je medzi ženami toľko kuriev? Na základe čoho to tvrdím? Na základe pozorovania. Vidím to v práci aj vo voľnom čase. Pracujem ako časník v jednom podniku kde sa konajú často spoločenské podujatia ako firemné party, grilovačky, posedenia, oslavy narodenín a rôzných iných stretnutí.
Kedže som zpoznal kopu ľudí za ten čas čo v týchto službách pracujem a že sa často klientela opakuje, viem kto je slobodný a kto zadaný(manželstvo, partnerstvo) a tak mám možnosť vidieť kto čo stvára aj keď je zadaný. Stačí niekoľko dávok alkoholu alebo ani nie mnohí ešte ani nemajú vypité a robia zvrhlosti. Ako prekvapuje ma že vydaté ženy čo majú deti robia keď sú mimo domova a manžel nieje v ich prítomnosti. Ako čo robia so svojimi kolegami, sadajú im na kolena, nechavajú sa obchytkávať na prsiach, stehnách, okolo pása, pusinky si dávať na líca či dokonca aj na ústa.
Nieje toto určitý druh nevery z ich strany? Ako čo ma nejaký ženatý, rozvedený, slobodný kolega svoju vydatú kolegyňu a matku zároveň chytať na prsnú oblasť, stískať ju okolo pása, chytať za zadok či stiahnuť k sebe na kolena? Niesú to kurvy tieto ženy že doma sa hrajú na verné manželky svojích manželov a starostlivé matky a mimo domova sa v prítomnosti kolegov či iných kamarátov nechávajú chytať za intímne oblasti či také časti tela ktoré sú už na hranici intímnosti.
Ako viem čo s mnohými robí alkohol ale načo ho pijú keď sa potom nevedia ovládať? Ako nemajú tieto vydaté ženy žiaden stud že sa takto správajú? Páči sa im to? Potrebujú to?
Mám istú tolerantnosť a pochopenie ak sa to deje medzi slobodnými kolegmi a kolegyňami,tam je to o istom iskrení medzi nimi a môžu si to dovoliť kedže ide o určitý druh dvorenia.