Pekny den prajem. Tak kde zacat. Nuz pracujem ako opatrovatelka v jednej rodine v Rakusku a stary pan ktory zije so svojim synom je od zaciatku zvlastny no zrejme ide len o pretvarku. Vo februari som tam nastupila a v marci sa to cele zacalo. Zijem v Rakusku s partnerom a mojou buducou svokrou obaja mi nechcu verit ze sa moze ujov syn aj pretvarovat a myslia si ze na chybe som ja a ze problem bude v nasej komunikacii. Ale prejdime k veci. V marci zacal sledovat ako sa o jeho otca staram a ako casto ma spravenu hygienu a kolko sa s nim von prechadzam. Ujo je v podstate samostatny len sa mu pomaha pri kupani a ked potrebuje ist na wc. Stale sa jeho synovi nieco nepaci a hlada zamienky ako zo mna urobit zlu opatrovatelku. Neustale mam vykricane ze jeho oco ma spinave plienky no popritom za den mu ich vymenim 6-7. Potom povedal ze musi kontrolovat on ked neviem ja a ked som sa ohradila ze 6-7 plienok v priebehu dna nieje malo tak povedal nie musim stale skontrolovat. Neskor zacal s tym ze nevarim tolko co druha opatrovatelka lebo ona vari aj polievku aj druhe a ja podla toho co sa najde v spajzi. Niekedy je cez den len polievka a inokedy len druhe jedlo. Kedze on velmi setri na strave moc toho na varenie tam neostane. A hneva ma ako sa stara do mojej roboty. Hocikedy si pride a vezme svojho oca kus von no popritom ja s nim chodim aj 4krat denne no ked vidim ako s nim potom zaobchadza nemozem sa na to divat. Ujo bol raz leziaci ale len chvilu a jeho syn ho raz daval na vozik no vobec ho nezabrzdil a kebyze nepridem ja ujo spadne a vozik ide po mimo. No hrozne. Ako som este mlada baba ale vystudovala som 3 roky na skole opatrovatelku a viem co s ujom treba robit no jeho syn sa potrebuje starat ked netreba a potom sa stazovat ze som k nemu drza lebo mu stale poviem aby daval na svojho oca vacsi pozor lebo uz bol leziaci. No a samozrejme nevystazuje sa mne ale mojej buducej svokre ktora s tym nic nema. Hlavny problem je ten ze ujov syn sa stara ked ho nik nepotrebuje a ked