Ako sa správať k ľudom, aby vás mali radi?

Príspevok v téme: Ako sa správať k ľudom, aby vás mali radi?
qdeni

Od detstva mám problém sa začleniť do spoločnosti,vždy som bola skôr v ústraní, ako v centre pozornosti,kamarátky som mala ,ale vačšinou to boli zároveň aj spolužiačky, momentalne študujem na vš,a pokračuje stále ten istý príbeh, nikdy som nebola obľúbená, aj ked som sa snažila ľudom pomocť a byť k nim milá , a tak sa snažím príjsť na tú hodnotu ,čo vlastne ľudí odo mňa odradzuje.

Loptosko

Ľahko je človeka odsúdiť
Ťažšie je mu pomôcť.
Že toto zme už počuli veľa krät !čo tu tento mudruje to je staré ...ok poviem to inak.
Každy človek si počas života nesie zo sebou v jednej ruke vedro z vodou
v druhej vedro z olejom. Ako kráčame životom a stretávame iných ludí stretneme krivdu ohováranie neprávosť ,máme možnosť použiť z vedra vody na uhasenie alebo priliať ešte oleja.Podľa toho nás ludia majú. Či nemaju radi.Netvrdím že máš stále hasiť vodou.Len tvrdím ako to je .Ja osobne som velmi silný vyrovnaný atď ale niekedy prilievam olej do ohna lebo som srab a chcem si naklonit nejakú situáciu vo svoj prospech.Ak by som povedal všetkym co si o nich myslím nikto by sa somnou viac nebavil.Ak chceš naozaj ale naozaj v tomto pomôcť je knižka....Dobré ženy sa dostanú do "neba" zle všade. ďalej Ako sa stať úspešným.

Opcan

Chápem vás, aj váš negatívny postoj ku všetkému. Nie, netreba pomáhať nikomu. Nikomu nič, len sám sebe:-)
www.youtube.com
I hate everything, I even hate you, so f.ck you.

oppcan

Pomôž človeku a on si na teba spomenie, keď bude znovu potrebovať pomoc. Aj to pomáhanie má však svoj význam, človek získa aspoň dobrú karmu, ak by som to mal nazvať nejakým výrazom.
Ak dáš peniaze žobrákovi, ktorý pije, tak čo na tom? Ja za to nemôžem, že si vyberie radšej tekutú stravu. Ja stále vravím, že ľahko je byť negatívnym.

klik