Ahojte,
pravdepodobne ráno oľutujem, že som sem písala alebo zistím, že som znela zúfalšie ako zúfalo :) Mám 20 rokov a skvelého priateľa, sme spolu tri roky, mám skvelú rodinu, ktorú milujem a študujem na vysokej odbor, ktorý ma baví. Viem, že môžem byť za toto všetko šťastná a vďačná a aj som, len napriek tomu, že často cítim osamelo. Vždy som riešila iné veci ako holky okolo a kamarátky som stratila buď po mojom úraze, ktorý mi vzal záľuby alebo postupne kvôli zmene školy, alebo vlastne ani neviem prečo. Vždy som sa snažila byť tu pre svoje "kamarátky", ale aj tak nakoniec to skončilo. Akoby som každého odplašila :) Som úplne normálna baba, s priateľom sa môžem porozprávať o všetkom aj s maminou, ale občas mi chýbajú babské "kecy" a kamarátka. Moja posledná zo strednej so mnou postupne stráca kontakt, ani neviem čo sa stalo. Ozvem sa, odpíše o týždeň, úplne na háku. Možno sa príliš snažím, aj na výške som dúfala, že nájdem niekoho blízkeho, ale spolužiačky majú vlastné kamarátky, čiže cez leto kontakt so mnou akoby nepotrebovali. Priateľ blizších priateľov nemá, jeho život predo mnou tvorila práca a futbal, ktorý už nemôže hrať. Čiže sme "sami", užívam si čas s ním, len mi občas chýba partia, pár hocikto... on to nerieši, no mňa to že nemám ani jednu kamarátku trápi. Asi zniem ako zúfalka, no chcela som sa vykecať, i tak to asi nikto nedočítal dokonca :) Môžem ísť spať. Dobrú :)
Bez kamarátok
Celebrita, ja sa nezatváram úmyselne, predtým som sa do seba utiahla, teraz už nie, len v meste kde bývam, je najväčším spojením s 21.storočím to že máme Tesco, čiže kurzy tu asi ani nie sú, ale nehľadala som, tak sa nebudem vyhovárať :) Budem sa však musieť asi viac snažiť a nielen nad tým polemizovať :)
Mozebyt, ozvem sa :)