Ahoj :) študujem madicínu ale chodievam k psychologičke - tá ma odporučila k psychiatrovi - kvoli uzkostiam a depke, ktoru mám z toho, že som mala veľmi ťažkú rodinnú situáciu a prešla som si šikanou. Myslíte,že mi to môže až tak poškodiť záznamy, resp. spôsobiť problémy na škole?
Medicína
Bebe, ak tie lieky naozaj tak veľmi chceš a chceš to s nimi skúsiť, tak potom choď radšej k nejakému súkromnému, nech to aspoň systém nevykazuje. No najlepšia rada je neísť k psychiatrovi žiadnemu.