Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Ako sa vnútorne presvedčiť, že je koniec vzťahu?

Príspevok v téme: Ako sa vnútorne presvedčiť, že je koniec vzťahu?
malachitka

Potrebujem vašu pomoc. Viem ,že to je u každého individuálne a každý sa s tým vyrovná po svojom.
Už je to mesiac po rozchode a ja sa vnútorne zožieram každý boží deň, spomínam na to čo bolo a žijem zo spomienok.
Študujem medicínu a čaká ma jedno z najťažších skúškových období, a jediné ,čo mám v hlave je ON. Napriek všetkému zlému. Nedokážem sa sústrediť na nič iné. Aj ked vstanem o 6 rano,že sa budem silno učiť,premárnim deň.

Dôvod rozchodu bol prostý, nemala som na priateľa dostatok času a jeho to prestalo baviť. Rozišli sme sa cez internet s tým,že on už nemá čo riešiť. Domnievam sa,že v jeho živote je nejaká žena, zo slov ,čo mi povedal...tak s ňou nič nemá - a to je hned další dôvod.

Trápim sa nad tým ako iba tak dokázal zahodiť mesiace vzťahu ažiť si svoje dalej. Definitívne ma odpísať...akokeby som bola pre nho vzduch.

Som ten typ človeka,čo sa nedokáže na niekoho hnevať a toto je tretia vec - že je to medzi nami aké to je.

Prosím vás,ako ste to prekonali vy - ženy / muži ak vás partner/ka opustil/a?
Čo ste robili ? Ako ste sa vrátili do normálneho života? Ako ste vyplnili zrazu ten čas,ktorý ste trávili s partnerom ?

Dakujem za každú radu,veľmi si to vážim.

blueberryNN

Podla mna mal pravo sa rozhodnut, asi videl, ako to je teraz, a nemyslel si, ze so zenou, ktora sa tak intenzivne venuje svojej (buducej) profesii by vedel pocitat do spolocneho zivota. Takze ja myslim, ze je to len spravne od neho. Ak tam nebolo podvadzanie, tak potom tento pristup bodaj by mali vsetci.