Zdravim vas,
neviem ako dalej, potrebujem sa zdoverit a chcem vediet nazor inych :( Som studentkou posledneho rocnika VŠ, studium ma neuveritelne naplna, chcem si spravit doktorat a pracovat v oblasti vedy - o buducnosti mam jasnu predstavu.
Problem je moj "domov" moja "rodina" - neustale kazdodenne hadky (ozajstne hadky, niekolkokrat denne, niekedy uz cakam kto do koho skoci), medzi clenmi rodiny, z ktorych som deprimovana, nic ma nebavi, prestavam byt motivovana a rozmyslam ze sa na vsetko vykaslem. Ja som uplne kludny clovek, chcem zit v harmonii a preto to nenavidim :( a to oni nevedia pochopit, som ako bez duse a ked je "po burke" pytaju sa ma, preco som stale ako ziva mrtvola, ze sa nemam vyhovarat na hadky.
Dalsia vec, som zavreta v izbe lebo ani nemam chut zit- z toho dovodu ani nepomaham pri domacich pracach, nie je to preto, lebo by som bola leniva, ale ja jednoducho nemozem, nemozem ich vidiet, citit z dvoch dovodov, prvy som napisala vyssie a druhy: "ty vies len citat knihy, naco chodis do tej skoly aj tak z toho nic nebudes mat, naco chodis na konferencie a mimoskolske aktivity, treba zarabat peniaze a nie tarat o veciach ktore nikdy nezmenis." :(
Je to normalny postoj "milujucej" rodiny, ze mi takto berie motivaciu a to jedine, kvoli comu sa radujem zo zivota? Chcem raz v zivote nieco dokazat ale oni mi beru zivotnu energiu, ludia, ktori by mi mali byt oporou a tesit sa, ze mierim v zivote vyssie ako priemer, mi hadzu polena pod nohy.
Budem vdacna za kazdy nazor. Dakujem.
Rodina ma psychicky nici