Prečo sa už neviem zaľúbiť? Resp. sebectvo nie je cesta ku šťastiu

Príspevok v téme: Prečo sa už neviem zaľúbiť? Resp. sebectvo nie je cesta ku šťastiu
Selfish

Ahojte. Mám 19. Mám taký problém. Začnem od rodičov. Príliš sa o mňa nezaujímajú, otec ma nechcel, mamu posielal na potrat, neprišiel mi ani na krst či do nemocnice. V rodine máme hrozne naštrbené vzťahy, s otcom a bratom sa nerozprávam, voči mame sa mi preháňa hlavou neskutočne množstvo hnusných myšlienok, aj ked ich nevyslovím. Jediné, čo sa u nás rieši sú klebety či buzerovanie. Všetkých hodnoty sa nasmerovali na materiálne. Oni ma naučili, že dôležité sú len peniaze a vzhľad. Kritiku bolo počuť vkuse, chválu skoro nikdy. A to nefajčím, nepijem, študujem aj do noci, aby bolo všetko perfektné. Som perfekcionistka. Vstávam o dosť skôr, než sa pripravím do školy, lebo pokiaľ nie som dokonale upravená, cítim sa ako odpad. Pokiaľ nemám dobré výsledky alebo sa mi niečo nepodarí, cítim sa rovnako. Pôsobím ako veselé sebavedomé dievča, dobrá študentka, ale skutočnosť je iná. Ešte stále nemám vyliečené sebavedomie z toho neustáleho (celoživotného) šikanovania či už doma alebo v škole. Napriek tomu sa tvárim, že áno.