Mrzí ma, že v našej rodine panujú takéto vzťahy

Príspevok v téme: Mrzí ma, že v našej rodine panujú takéto vzťahy
Samson01

Ahojte,
mám 18 rokov a čím ďalej, tým viac si uvedomujem, že naša rodina je "iná" ako tie ostatné.
Študujem na odbornej strednej škole, popri škole sa venujem rôznym aktivitám v detskom klube v jednej ZŠ, fotím rôzne akcie a vlastne sa snažím zapájať do všetkého, kde môžem niekomu pomôcť.
Žijem sám s mojou mamou, nakoľko môj otec s nami nežije, prakticky od môjho narodenia.
Moja mama pochádza z rodiny, kde už môj starý otec nežije, len moja starká. Má ešte 2 ďalších súrodencov, ale ich vzťah je naštrbený. Problémom celého je asi moja stará mama, ktorá neuznáva len maminu sestru a moju sesternicu, je to dcéra maminej sestry.
Ja som ku starkej chodiť ani nesmel, lebo starká ma nechcela, starký k nám chodil potajomky. Keď zomrel starký, tak sme začali k babke chodiť častejšie, ale vždy mi dala pocítiť, že ma nemá rada. Keď zomrel starký, tak viem, že bol problém aj okolo pohrebu, lebo ona nechcela ani to, aby sa v rozlúčke čo i len zmienilo o mne ako jeho vnukovi a jeho druhej vnučke, ktorá je nevlastnou dcérou môjho strýka. Mamina sestra a ani babka sa o mne nevyjadruje pekne, vždy ma ohovára a aj jej dcéra.
Moja mama udržiava kontakt so svojou sestrou, ale nie je to ideálny vzťah. Ona ju vždy odstrkáva a starkej sa snaží nahovoriť hlúposti. S bratom by vzťah možno aj udržiavala, ale dá dotyčná sestra jej do doslova zakazuje.
Nežijeme prepychovo, nemáme veľa peňazí, hoci sa snažíme obaja a zarábam už aj ja, hoci len na brigáde. Mamina sestra je dosť bohatá, takže nás odcudzuje.
Moja sesternica, dcéra maminej sestry študuje na VŠ a je ako zrkadlo. Mne sa líška, ale potom ma ohovorí a niekedy ma doslova chce len využívať. Je staršia o 6 rokov.