slabý prospech

Príspevok v téme: slabý prospech
lydia585

Dobrý deň :)
som študentkou 1. ročníka štvorročného gymnázia a úprimne, je to asi to najhoršie čo som si mohla vybrať. Učitelia sú totálne neľudskí, 80% spolužiakov taktiež, ale najhoršie je to, že to učivo vôbec nezvládam. Na základnej škole som mala dobré známky - jednotky a sem-tam nejaké dvojky, no odkedy som prešla na gymnázium je to niečo strašné. Väčšinou mám trojky, nájdu sa nejaké dvojky a jednotky, ale hlavne ma trápi to, že z dvoch-troch predmetov mám štvorky, čo sa týka matematiky, veľakrát dostanem aj 5. Veľmi ma to trápi, pretože na také známky nie som zvyknutá a čím viac sa učím, tým je to horšie. Rozmýšľala som aj nad tým, že by som prestúpila po dokončení prvého ročníka na inú, ľahšiu školu, kde by ma učivá aj bavili a netrpela by som pri nich. Všetci ma však od toho odhovárajú, vraj sa to zlepší, že prvý ročník je najťažší, keďže je tam všetko nové. Ja sa však veľmi bojím, že sa to nezlepší a budem tam trpieť ďalšie 3 roky. Absolútne netuším, čo mám robiť. Bola by som rada, ak by ste mi sem napísali vaše názory. Ďakujem.

ôôôôô