Ahojte, ja som asi strašne nevdacna ze sa tu stazujem, ale neviem co si myslieť.
S priateľom chodime spolu rok a po dvoch mesiacoch sme začali spolu bývať. Ja som studentka a on je starší a už pracuje. Hrozne ho milujem a viem ze on mňa tiež. Niekedy sa bavime o budúcnosti, deťoch a podobne. Lenže v poslednej dobe si akoby čim ďalej viac uvedomujemw, ako sme iní. To, ze on ma rad šport a ja knihy by mi nevadilo. Ale napríklad ja neviem variť a nemal rada domáce prace- ok mam 20 rokov proste ešte necitim ten gazdinkovsky reflex- tak on čaká ze sa budem starať dokonale o domácnosť. Strašne mu vadi keď niečo hned neupracem a mne to pripomína perfekcionistu otca ktorý nas s tým sikanoval cele detstvo. Jemu vadi neporiadok a mne jeho vybusnost. Ja zmiernujem a on vybuchuje. Potom ja som mlada a nebavi ma sedieť doma pri telke, tak si on predstavuje spolocne travenie casu Chcem ist von, na prechadzky, vylety, kino a tak. Ďalej mu vadi aká som detinska ale ja som rada taká! Keď vidím v obchode vrtulku proste ju chcem a keď máme v rukách metly tak sa chcem mečovat a robiť spontánne zabavne veci. A hlavne, som hrozne osamela, čele dni pracuje ešte aj doma. Kamosky sú ďaleko vidí ich raz za týždeň a z jej okruhu si s babami nerozumiem. Proste sme strašne iní. Napriek tomu sa lubime a chceme spolocnu budúcnosť. Ale ako to spraviť aby som z toho každý druhy deň nemusela plakať?
milujeme sa a nehodime sa k sebe
mrzí ma že toto musím napísať ale rozíď sa s ním, čím skôr tým lepšie, iba by si sa trápila keby si s ním ostala a nakoniec by si to aj tak urobila
choď pekne na intrák, tam si môžeš aj kamarátky/kamarátov nájsť a isto neskôr aj stretneš niekoho s kým si sadnete lepšie
Lusia012 - a ty si nejaka vec alebo co? Ved on ta vlastni, ako robota, robis, chodis do skoly, doma robis sluzku, si nestastna. Celodenny program.
Podla mna tym diktatom stracas vlastnu osobnost, vlastne stastie. To je strasne.