Zdravim :)
pisem sem z jednoducheho dovodu - som totalne zufala
mam 16 a som studentkou prveho rocnika na gympli, kde to nenavidim
nenavidim to z toho dovodu, ze ma tam ludia, spoluziaci este aj zo zakladky sikanuju, posmievaju sa mi, robia si na mne rozne zarty, fotia si ma a upravuju tie fotky
dalsim dovodom je, ze ma to tam absolutne nebavi a akokolvek sa snazim, vela predmetov mi nejde, ci uz kvoli tomu, ze som na ne totalny antitalent, alebo ma proste dany profesor nenavidi.
Hrozne by som chcela prestupit na Pedagogicku a socialnu akademiu, kde by ma to myslim aj bavilo, pretoze ma veci ako pedagogika, sociologia a psychologia dost zaujimaju. Viem, ze sa to da aj tak, ze by som tam zacala od prveho rocnika, lenze kedze som prestupila uz v septembri na tento gympel, kde som si myslela, ze vsetky moje psychicke problemy sa skoncia, tak moja mama uz o dalsom prestupe nechce ani pocut. Som ozaj zufala, kvoli tej skole nenavidim svoj zivot, nemam ziadnych kamaratov, pretoze moji spoluziaci o mne po celom meste rozpravaju same vymysli. Viem, ze by som to mala s nimi riesit, ale nechce sa mi s nimi a o nich vobec rozpravat, tak to zatajujem aj pred mojou psychologickou. Skratka by som sa vas chcela spytat, ako by som o tom mala povedat mame s tym, ze by mi umoznila ten prestup uskutocnit. Uz nemam chut viac trpiet zo sikany ucitelov a spoluziakov a nemam chut brat viac antidepresiv, zial bez nich by som sa ani z postele nedokazala postavit.
Šikana, depresia, neúspech
o tyzden mam kontrolu u psychologicky, tak jej to asi vsetko poviem, alebo napisem na nejaky papier, kedze sa mi o takychto veciach zle rozprava a dufam, ze sa to nejako pokusi vysvetlit mojej mame, ked mna nechce ani len vypocut, tak dufam, ze na nu uz nezacne kricat a necha ju vysvetlit jej to :)