Poradiť, pomocť? Prosím!

Príspevok v téme: Poradiť, pomocť? Prosím!
zmätok96

Potrebujem radu co urobit. Prvy krát mám normálny vzťah, ktorý dobre drží až na posledné dni. Vzťah síce není dlhý teraz to bude mesiac ale viem, že to je silné a intenzívne (nie ružové okuliare). O čo ide priateľka býva hodinu odomňa na intrakoch takže zas každý deň sa nevidíme ale zas na ďaľšiu stranu nemáme problém prísť vlakom. Študujeme obidvaja VŠ. Zoznámil nás môj veľmi dobrý kamarát. Dohodli sme sa s priateľkou že jej narodky oslavíme u mňa na chate len mi dvaja s čoho bola nadšená. Avšak s tymto veľmi dobrým kamarátom sme chceli spolupracovať v určitej práci. Ja teraz mám už jednu robotu školu priateľku a šport a týmto by prišla druhá robota. A tato robota by obnášala aj určité školenia a jedno take ma byt aj keď bude ta chata. Namiesto toho aby som to zamietol som sa egoisticky pýtal či to s priateľkou nemôžem presunúť. Bol som hlúpy a plakala mi do telefónu. Uvedomil som sa povedal som si nie takto to nechcem a tu druhú robotu som vymazal a chcem sa venovať hpavne vzťahu a doteraz som to hravo stíhal. Ide aj o to že často teraz ona došla za mnou a ju to vyčerpáva. Dokonca čo som nevedeľ tak ten môj veľmi dobrý kamarát jej hovoril aby ma vždy podporila a preto ma nechcel aobmedzovat. Viem že vo vzťahu treba akceptovať druhého ale toto už je moc a myslím že to trochu kamarát prehnal. On práveže vzťah nechce a ma na to opačný názor. Takže sa pýtam čo by pomohlo chcem ísť na tu chatu nezrušil som to a dúfam že bude chcieť ísť stále zajtra idem za ňou a neviem čo mám povedať. Cítim to ale tak že chcem byť s ňou a nie mať druhú robotu .

zmätok96

Adria