velmi ma to trapi, mozno som naozaj len blba, ale nechapem ked mi ludia nieco vysvetluju, ako nie vzdy, ale vacsinou,, proste potrebujem to vysvetlit niekolko krat a niekedy to ani tak nepochopim, alebo mi hned nieco netrkne az ked na to niekto iny upozorni, neviem kde je porblem, viete mi nejako pomoct?
nechapem veci
@Asidlhykabel teraz uz viem presne ako sa citis. Tiez som INFJ a plne sa stotoznujem s tym aka si, naznaky, empatia, citanie medzi riadkami alebo extremna citlivost. S tym pochopenim veci som mal kedysi problem aj ja. Kedysi som robil servisneho technika a ked nastal problem ktory som nevedel vyriesit a zakaznik na mna tlacil, prestal som chapat a vnimat co mi hovori, bol som maximalne nervozny a ani som mu nevedel odpovedat. Strasne som dufal ze nezacne kidat na mna lebo som vedel ze sa zosipem a ukazem sa ako totalny ... Doteraz sa mi stava ze nevnimam aj pri beznom rozhovore, ze vela krat odbehnem do svojej "vlastnej reality". My totiz nemame radi konflikty a snazime sa im predist. Preto sa snazime robit veci spravne aby nikto nic na nas nemal, ale k tomu predchadza vela otazok a uistovania sa ze robime veci spravne.