Cítim sa nemilovaná, prečo ?

Príspevok v téme: Cítim sa nemilovaná, prečo ?
Agnes787

Mám 22 rokov, bývam s rodičmi, študujem na VŠ, otec pracuje v zahraničí, mama u nás v meste. Vzťahy doma boli počas života také všeilaké, kedže sme mali vždy finančné problémy, nebol čas na nejaké " budovanie vzťahov", vždy sme iba tak " prežívali" , ja som sa vždy dobre učila a všetko, tak naši so mnou nemali problém ale moja sestra bola vždy problémová, tak sa pozornosť sústredovala na ňu. Nikdy mi to nejako nevadilo, až na to, že ona bola za každý pokrok chválená, ospevovaná a ja som mohla už urobiť hocičo ( mala som koncerty, tancovala, chodila na súťaže, olympiády...) nikdy to už nebolo akoby dosť na to, aby ma nejak pochválili, už to bola samozrejmosť. Otec v mojich 20 začal pracovať v zahraničí a vidíme sa veľmi málo, ale aj ked spolu voláme, väčšinou sa baví so všetkými a mňa sa spýta 2 veci a dosť. POvie mi , že ma má rád, ale ja mu ani neviem povedať že aj ja jeho, lebo sme si to doma nikdy nehovorili.