Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Rezanie sa,sebaposkodzovanie

Es2017

Ahojte, som študentkou psychológie v Olomouci. Oslovujem vás prostredníctvom tohto príspevku z dôvodu, že *hľadám* ľudí - konverzačných partnerov pre svoju bakalársku prácu, ktorá je zameraná na zámerné sebapoškodzovanie. Výskum bude prebiehať formou rozhovorov. Všetko bude kompletne ANONYMNÉ. Hľadám ľudí vo veku od 18 rokov, ktorí sa v minulosti či naďalej v súčasnosti sebapoškodzujú. V prípade akýchkoľvek otázok ma prosím kontaktuje prostredníctvom mailu: vyskumdsh2017@gmail.com. Ďakujem vopred.

mam56

Najefektívnejšia liečba v prípade závislosti je liečba tzv. substitúciou - náhradou. Treba mať veľa aktivít a takisto si treba vytvoriť závislosť na niečom, čo je akceptovateľné. Napr. sa uč niečo nové a podobne.

duch0

Astarte : nehovorim ze sa budem rezat ale bol som zvedavy ake maju stym druhy skusenosti napr to ze ta ulava trva cca 15 min je knicomu....keby si mi to normalne napisal co a ako a nie sa tu opeknujes tak uz by sem nebolo treba pisat...ale aj tak dik....

duch0

je to tu sami psychiater,terapeut,psycholog.Vsetci ste mudry a tie vase rady si skovajte...Ked take neico neprezivate,alebo nepoznate neikoho kto ma podobne problemy nemali by ste sa ktomu ani vyjadrovat.Tam rieste natalku

Astarte

Cliattsi, nazdavam sa, ze duch chcel radu (ako i nasledne pise), ako a kde to robit - co je sice divne, ale i ked som napisala, ako to mam ja, rozhodne ho od toho odradzam. Takze najviac by sa mu tu asi pacil navod, akoze "o 11:03 treba prilozit motorovu pilu k lavemu zapastiu 1,03 cm od dlane, v 23-stupnovom uhle..."
A nie, mily duch, toho sa ti tu nedostane. Inak, vies o tom, ze nutkanie na rezanie po cca 15-tich minutach prechadza, a ak sa dovtedy intenzivne zamestnas, mozes to premoct? Alebo skus hadzat sipky, to je parada (len sa nimi potom nedorez :)).

bella21