Čo kupiť na vianoce priateľovi,kt.ma veľa peňazi?

Príspevok v téme: Čo kupiť na vianoce priateľovi,kt.ma veľa peňazi?
sonia_0

Ahojte, vedeli by ste mi dat rady, co kupit priatelovi s kt mame pekny vztah-sice kratko trvajuci ale zato velmi rychlo sa ten vztah stal vaznym :-) On mi na meniny dal dost hodnotne dary, lebo dost dobre zaraba. Ja si nepotrpim ani nechcem aby mi take drahe kupoval,ale on stale svoje. Ja studujem, takze nemam az take financne prostriedky na drahe darceky. Viem,ze on to chape..

A vsetko vlastne si vie kupit sam. Prave preto by som chcela nieco originalne,co by ho potesilo.

henrich65

Kúp mu niečo originálne čo mu ťa bude pripomínať, tiež som študent ale našetril som a frajerke som kúpil prívesok srdiečko s odtlačkom nášho psíka ktoého už máme spolu pár rokov, odvtedy ho stále nosí, rozmýšlam len či som nemal radšej kupiť s mojim odtlačkom :D

Jax

Daj mu zazitok, je kopu stranok kde sa ponuka vsetko od letu balonom po jazdu tankom, pripadne vikendovy pobyt za par eur. A ak je aj to nad tvoj limit tak mu nieco vyrob alebo zasad, praci isto nema dost zelene. Dnes chlapi blbnu z chili papriciek napriklad

Mesačný princ

A čo tak darovať rakvu? :D to je myslím najoriginálnejšie :D

Ešte môžeš skúsiť niečo z tých bežných vecí ako sú hviezdy, pozemky na Mesiaci alebo ak nemáš toľko financií, tak napríklad mu napíš list. Dnes sa to už nenosí a ručne napísaný list s vyznaním je niečo, čo je v dnešnej dobe výnimočné :)

Kto vie, zapoj fantáziu trošku

stalehladny

Ja by som mu na tvojom mieste kúpil nejaký živý darček. Nemyslím zrovna zviera ale napr. nejaký originálny kvet v kvetináči - napr. bonsai, alebo niečo zaujimave, ale o čo sa netreba velmi intenzívne starať. Aby to nemusel každý deň polievať. Poraď sa v kvetinárstve. To mu ťa bude stále pripomínať.