Psychický teror zo strany matky

Príspevok v téme: Psychický teror zo strany matky
terezaxyz

Zdravím. Píšem sem, lebo potrebujem počuť, čo si o tom myslia iní a ako by sa asi zachovali v mojej situácii. Mám 21r, som študentka práva. Rodičia sa rozviedli pred rokom a pol. Prešli sme si terorom, odkedy sa z otca stal alkoholik. Nedalo sa s ním vydržať a bolo pre mamu ťažké živiť ho, keďže bol nezamestnaný. Mám mladšiu sestru a doteraz si pamätám, ako sme sa vždy tešili keď mama prišla z práce a dúfali, že prinesie veľký nákup, no namiesto toho prišli rožky a paštéta, pretože sme skrátka na viac nemali. Stáli sme však pri nej a pomáhali jej, ako sme vedeli. Keď sa mi konečne podarilo presvedčiť ju k rozvodu, dúfala som, že sa my tri osamostatníme a budeme mať pokoj. Lenže nastalo väčšie peklo...mama to akosi psychicky neuniesla. Keďže so sestrou obe študujeme na VŠ, bola väčšinu času sama. Keď sme boli na víkendy doma, ja som väčšinu času strávila v práci, ktorú som si našla v čase, keď sme na tom finančne neboli najlepšie. Uznávam, že sme nemali so sestrou veľmi príležitosť venovať sa jej, ale chcela som ju odbremeniť, nakoľko vďaka mojej brigáde a štipku mi nemusí na školu vôbec prispievať. Sestra vyžije len zo štipka, mama jej neplatí vôbec nič. Zhoršovať sa to začalo, keď ma začala urážať, vraj som už príliš premúdrelá odkedy som na škole. Raz mi povedala, že mi závidí, že mám vzdelanie a ona nie. Začala mi robiť peklo, pretože v indexe nemám samé A-čka a buzerácia prišla aj keď som si našla nového priateľa. Potom prišli reči, ako jej so sestrou ničíme život, ako nie sme jej dcéry, že máme zomrieť a praje nám, aby sme nedoštudovali...