Zdravím.Iste sa to tu už asi riešilo,tak sa ospravedlňujem ak je tento príspevok duplicitný, no môj problém je akosi špecifický.Zvyčajne nepíšem do fór, a ak som aj niekedy písal, bolo to z dôvodu že som ja chcel niekomu pomôcť.Neviem ani čo ma k tomu dohnalo, možno len potrebujem vyventilovať myšlienky.Nepíšem to tu preto aby som zistil kde je problém, viem že je vo mne.Takže k veci
Som myslím normálny chlap, študujem a pracujem, a keď mám nejaký voľný čas venujem sa svojim projektom a aj zábave samozrejme.Som celkom dobrý v tom čo práve robím nech už ide o čokoľvek.Vždy si viem so všetkým rady.Nikdy som nemal problémy s niečim čo by som nevedel vyriešiť, a keď som aj mal,nejak som si pomohol. Naučil som sa spoliehať sám na seba aj keď som často mal ľudí v okolí čo by mi srdečne pomohli.Aj preto dokážem napr.sám urobiť niečo rýchlejšie alebo kvalitnejšie ako keď pracujem s niekym spoločne. Dávam si občas vysoké ciele, a zatiaľ sa mi darí ich napĺňať. Ak si niečo zaumienim, zvyčajne to docielim aj keď vždy predtým pochybujem že či na to mám.... ALE
Ide mi na 25 a vo veci vzťahu medzi mnou a potenciálnou partnerkou som na tom presne tam kde pred 24mi rokmi.Neviem čím to je že keď príde k situácií kedy by som mohol nadviazať kontakt, tak sa jednoducho vnútorne celý rozochvejem(asi úzkosť) a nedokáže zo mňa vypadnúť nič zmysluplné. V tej chvíli mám v hlave zrazu také obrovské množstvo myšlienok že nedokážem vybrať tú relevantnú.Jednoducho v 99.9% prípadoch som radšej nič nepodnikol,lebo by to malo fatálne následky. Zasa na druhú stranu nieže by som bol nejak výrečný...Som introvert, mám kludnú povahu a vždy chladnú hlavu.