Ako naštartovať imunitu

vitavi

"Vysokovyšľachtené škrobovité zrniny", tak pod tým myslíš bielu múku, ktorá bola donedávna základom stravy, máš pravdu, čiastočne.
Určite to nie je zdravé. Ale ani nasýtené tuky a bielkoviny, ktoré sa v prebytku, aký je dnes bežne propagovaný, menia v pečeni na triglyceridy, resp u tukov sa ani meniť nemusia, len čiastočne rozložiť.

Obilniny v celých zrnách, nevymieľané staré odrody dnes propagované nie sú. Na škodu diabetikov, psychiatrických pacientov, pacientov s poruchami imunity a i.

adlerka

Milí unavenci, skor nez si zacnete zostavovat nejaky super jedalnicek na zdravu imunitu, zacnite testami na potravinovu intoleranciu, neverila som tomu, ale ked mi lekarka v Interklinik-e vysvetlila a okomentovala vysledky testu, tak som kapitulovala a zacala som sa drzat jej navodu, citim sa skvele... skuste dr.Molnarova A.

RNG

Tzv pyramida jediel, ktora bola zostavena niekedy v strede minuleho storocia US vladou je prilis silne ovplyvnena potravinarskm priemyslom a prilis zdoraznuje vysokovyslachtene skrobovite zrniny a vyrobky z nich, kde je pre potravinarsky priemysel maximalny zisk.
Dnes sa vie, ze mnohe priemyselne potraviny su skodlive pre nas, najma znicene rastlinne oleje, rafinovane cukry a denaturovane bielkoviny
Naviac kaloricky, je uz zname, ze privela kalorii zo sacharidov nie je pre telo zdrave, cast , (30 az 60 % podla roznycy lekarov) musi prichadzat z tukov a bielkovin. Brojenie proti nasytenym tukom je uplne chybne, ledze tioeto neoxiduju, nwepolymerizuju a teda nemozu tvrdnut a zapchavat cievy, co je dnesna civilizacna choroba. Prave nadbytky cukrov a sacharidov sa v peceni menia na triglyceridy a tieto prispievaju k zapchavaniu ciev. Ale najviac tam prispievaju (az 80%) znicene vytazovanim rastlinne "zdrave" polynenasytene oleje, ktore tlasil potravinarsky priemysel v suhlase s lekarmi ako "zdrave"
A pritom brojili proti olejnatym semenam a orechom ako nezdravym, prilis kalorickym !!!

RNG

Doplnat to, coho je v potrave malo ako
zinok,
selen
jod
vitaminy C E D-3
Mikrovlakniny a probiotika
To plati pre kazdeho,aj zdravych, niekomu treba pridat este viac na obranu, ako colostrum betaglukany, berberine a ine antimikrobialne

MultiLevel

RP z coho sudis, ze sa smejem? Lebo som dala takeho smajlika? Jooj, len si prosim ta nevytvaraj vlastne zavery :) Ide o to, ze ak si takyto specificky pripad, treba to HNED napisat...
A smiat sa nemam z coho. Mam doma muza, ktory nemoze toho ovela ovela viac a presiel si jednym velmi zlym a skaredym ochorenim skrz oslabenu imunitu....

vitavi

Čo máš jesť ? Zabudla si na to najzákladnejšie. Prvoradým zdrojom energie pre teba by mali byť obilniny - ryža natural, pšeno, jačmenné krúpy, pohanka, ovos, pšenica. Obilnín by si mala jesť aspoň 60 % z celkového taniera. Zbytok - zeleniny a trochu strukovín, ryba. Zeleniny prevažne domáceho pôvodu, tie bežné - kapusta, cibuľa, karfiol,mrkva, kaleráb a p. Ak si alergička, tepelne si ich uprav a doplň trochou surovej kvasenej na enzýmy. Trochu panenského oleja a semienok. Takto budeš sýta a zdravá, zbavíš sa alergií.

Textová Inzercia

Kniha Uzemneni
VIDEJKO ako sa ZBAVIŤ VÍROV a BAKTÉRIÍ

MUDr. Andrea Steinerová - frekvenčná terapia - Liečba budúcnosti

Kniha Uzemneni
NAJLEPŠIE VIDEJKO AKO SI ZLEPŠIT ZDRAVIE

UZEMNENIE - zdraviu prospešný objav všetkých dôb. NAČERPEJTE ENERIGIU A SILU ZEME.