Dobrý deň :) Ja som asi pred 2-3 týždňami začala so zdravou stravou. Aspoň myslím, že je zdravá. Dohnali ma k tomu zdravotné problémy typu žlčník, HIT a zlá postava...Na raňajky mám pravidelne ovsené vločky s mliekom, na desiatu-jogurt alebo mozarellu/cottage so zeleninou,alebo jogurt s vločkami a banánom obed normálne v jedálni ale snažím sa dávať si ešte riadnu porciu zeleniny popríapde niekedy aj namiesto prílohy. olovrant ovocie alebo čo príde :D a večera podobne ako desiata.Vyhýbam sa sladkému a pijem čistú vodu.Bývam na internáte a som v škole v podstate od rána do večera. Ale mám menšie problémy s trávením...plynatosť... a teraz neivem či robím niečo zle a čo robím zle poprípade ak by ste mi vedeli poradiť čo mám ešte zaradiť do jedálnička. A ešte 1 problém kedže mám HIT tak nvm či zdravá strava sa mi s tým nekrižuje. Prosím poraďte čo mám robiť a jesť :) ďakujem :)A som v tomto amatér všetko robím podľa intuície takže ma kritzujte a pomáhajte :)
Zdravá strava a zdravotné komplikácie
jej už chápem :) Ďakujem veľmi pekne :) A to čo som jedla doteraz nemám už jesť? ako napríklad na raňajky vločky s mliekom, a potom mozarella cottage atď.. ? :) a toto si môžem robiť aj na večeru? lebo obed nestíham si takto variť :)
vitavi....tá česká stránka je super...veeeľmi oceňujem....že si dala link!
V praxi to znamená, že budeš mať vyše polovicu taniera nejaké kaše, alebo knedlíky, cestoviny, halušky a pod z clých zrn ryže natural, alebo celozrnnej múky alebo z pšena, alebo vločiek atď. Pufované chlebíky sú tvrdé a ťažko stráviteľné, najlepšie sú kaše.
Pozri príklady pani-dyne.cz
@vitavi ďakujem za názor :) ked tak uvažujem tak ja som pšenicu úplne vylúčila možno 2* do týždňa zjem 1 buchtu. Tak ak mi ešte povieš čo to v praxi znamená jesť tie obilniny tak ti budem vďačná :) a tie ryžové chlebíky a tak aj to sa ráta?