Som uchylná?

Príspevok v téme: Som uchylná?
Lucinkaa

Mám taký zvláštny problém, že pôsobi to až smiešne a smejem sa aj teraz keď to píšem :D
Ide oto, že penisy mužov, veď koho iného sú pre mňa veľmi smiešne a keď som niekde vonku v obchode, na pošte, na úrade, v čakárni u lekára a sú tam aj nejaký muži tak začnem rozmyšľať ako vyzerá ich penis, či daný muž má oblečené slipy, trenky, boxerky. Ako je tam ten ich verzaig poskladaný a či sa ráno ten muž sprchoval alebo nie. Proste také nechutné myešlienky mi chodia hlavou same od seba. Je to normalne? Som len ja taká alebo ešte niekto podobní tu je s takouto uchylkou? Je mi na smiech aj penis mojho frajera, vzdy sa z neho musim začať smiať keď ho vidim s spodnom prádle alebo naheho. Také myšlienku mi napadajú v posledny mesiac a neviem ako prestať sa tým zaoberať. Pracujem ako predavačka v jednom obchode a aj keď prídu zakaznici/muzi/ tak zase rozmyšlam nad ich ...:D
Ešte taká otázka na vás mužov, nezavadzia vám ten penis a semenníky keď chodíte, sedíte, beháte, ležite? Pytam sa lebo chcela by som vedieť ako sa cití taký muž. Mne by to asi zavadzialo. Tak ako zene s velkymi prsami vadia velké prsia.
Prosím vyjadrite sa k tomu lebo neplanujem to riešit so nejakým psychologom ci psychiatrom. Znesiem akekolvek nazory. Ďakujem :)

Rolko

Ahoj.
No,ja ako muž, môžem ti povedať, že môj penis a semenníky nezavádzajú,ani pri chôdzi,ani pri práci.Ani keď na bruchu ležím ?. A ja myslím si že tvoje myšlienky ohľadom tohto, sú v poriadku. Aj mi muži keď vidíme ženu, občas myslíme na to, aké to tam môže mať dole...teda medzi nohami.Pá.

pupavka18

Tiež si myslím, až priveľmi uuuuprimná si, asi ešte veľmi aj mladá, tak ťa to rozosmieva a zaujíma, veď, keď to tu nedáš na ,,verejnosť" nikto to nevie o tebe, a ideš ďalej v pohode, a rozmýšľaš a rozmýšľaš...

Ale s kamoškami prečo to ,,neriešiš" veď to je taká téma, čo dievčatá rozoberajú, medzi iným...