Kam ísť v Bratislave na rekvalifikačný kurz kozmetika, vizážistika, pedikúra, kadernícky kurz? Poraďte kam ísť a aké máte skúsenosti.
Skúsenosti rekvalifikačné kurzy v Bratislave
Baby volám sa Dominika (ak dokončíte kurz prenajmem vám salón). Ja mám z Amosom len výborné skúsenosti. U nás materiál nikdy nechýbal. Praxovala som koľko som potrebovala a povedali, že môžem prísť kedykoľvek (aj chodím - ale už len pozerať :D ) a dostala som rady, čo si naštudovať aký kongres je a kedy.
A poviem Vám jedno. Boli tam aj dievčatá, ktorým kurz nedal nič a ktorým sa to nepáčilo a dopredu vedeli, že to robiť nebudú.
Ja som tam išla s tým, že som tovar mala nakúpený, skúšala ho na známych a presne vedela, čo sa chcem naučiť a dozvedieť.
Ani vysoká škola ma nenaučila všetko do praxe. Moji spolužiaci ju zasa nevedia vynachváliť a ja som rada, že som inžinierka. A o tom to je, kto chce naučí sa.
/S: naparovacie lampy sa aj tak v praxi nevyužívajú. Aspoň moja klientela ich neznáša..a čo sa týka živnostenských skúšok, bez ktorých nemôžete otvoriť vlastný salón - konali sa v Amose. Boli tam aj iné študentky (z iných kurzov) a verte, že porota z nich nebola nadšená. Neovládali ani základne ťahy z masáže.
Len toľko, možno je lepší kurz, no mne Amos dal veľa môje centrum tvarovej kondicie. Kludne si to pozriete, hodte do google a pochopite, ze ak sa chce, a dalej vzdelava, hlada, skusa,chodi na kongresy ide to. Nic nie je zadarmo.
rozhodne ak chceš skutočne dobrý kurz so získaním certifikátu skús zvážiť tak ako ti baby radia makeupinstitute.cz ;) je to síce v prahe, ale tak vzdialenosť bratislava-praha nie je neprekonateľná a vlak ide takmer non stop ;)