Neviem ako ďalej

Príspevok v téme: Neviem ako ďalej
Kika13452

Dobry den.... chcela by som poprosit o radu.... naozaj uz neviem ako dalej....mam 22 rokov. Študujem na vysokej škole. Moji rodičia su rozvedení uz asi 18 rokov. Od mala sa o mna starala mama. Problem nastal ked som bola asi tretiacka na strednej skole. Moja mama sa o mna prestala financne starat. Zacala sa mi za vsetko vyhrazat. Nechcla mi davat peniaze na vlak do skoly. V skole som mala stasne vela vymeskaneho. po skonceni strednej skoly som chcela pokracovat na vysoku a aj som pokracovala ale situaciu doma to este zhorsilo. Mama mi nechce davat peniaze ani na oblecenie ani na hygienicke potreby ani na cestovne do skoly. Dokonca sa musim stravovat za vlastne peniazky z uboheho socialneho stipendia (20€) a brigad ktore musim stihat popri skole.... co ma odraz na mojom priemere. Najlepsie by bolo ist prec zo skoly a zacat niekde pracovat.... ale kde???? v dnesnej nezamestnanosti. :( Podla zakona by sa o mna mala mama starat do 26 rokov.... nie? ja uz naozaj nevladzem.... som uplne zodrata psychicky aj fyzicky z tohoto vsetkeho... neviete mi prosim niekto poradit.... ako donutit mamu aby sa o mna starala...? aspon keby mam co jest a na autobus do skoly..... myslite, ze dako pomoze ked ju pojdem udat??? :( ---- za kazdu reakciu dakujem....

Jarl Balgruf

Zažaluj ju. Vidno, že sa snažíš fungovať aj sama, no do 26 rokov má matka aj tak vyživovaciu povinnosť. Sám som študent a viem, že každý cent príde vhod.

sekulus

Suhlasim - daj ju na sud. Na druhej strane si treba cosi najst - zväčšíš si šancu na osobnu nezavislost a slobodu.

pásomnička

vy idioti ktori na nu utocite - spravate sa strasne!

osobne si myslim ze to je dost tazke, na cloveku to zanecha nasledky taky rozvod rodicov a potom aj to ze sa o nho prestane matka zaujimat...neviem si to predstavit

ja tiez chodim na VS prvy rocnik a bez pomoci mamy a otca by som to nedala :/ je tazke zit tu a studovat nieco tazsie

adriiiiii