Zdrave chudnutie jedalnicek

Príspevok v téme: Zdrave chudnutie jedalnicek
mixerik7272

ahojte..najdem tu nejakeho odbornika na zdrave stravovanie? Rada by som zhodila cca 10-15 kil (z povodnych 85 kil som schudla na 71 kg). Doteraz som chudla dietami, vahu si udrziavam aj napriek tomu,ze jem vsetko, chcem ale este schudnut a konecne mat vytuzenu postavu:). Tentokrat uz nechcem trapit svoje telo dietami,ale chcem skusit zdrave stravovanie. Potrebovala,aby mi niekto pomohol/poradil, pripadne zostavil vhodny jedalnicek (beruc do uvahy to,ze som studentkou a velmi neviem varit:D) dakujem velmi pekne za kazdu radu

SiminkaPP

Mne sa najviac osvedcilo ked som isla cez prodietix.sk.. ono tam velmi pomaly nastupujes na zdravu stravu (celkovo) a tym padom sa da na to uplne prirodzene zvyknut a clovek sa neciti, ze to prisla nejaka extremna zmena a je s tym fajn.. a akonahle uz je raz v tom, ak vidi vysledky a naozaj telo ake chcel, uz len tazko cuvne spat :D

Pedro987

Ahoj, vedeli ste, že ľudia kt. si vycapili Vzorový Jedálniček na Chladničku, schudli až 2x rýchlejšie?
Na JedalnicekNaChladnicku.sk su aj nejake vysledky

Laura35

Vyskúšajte výživovú poradkyňu Zuzanu Líškovú. Venuje sa metóde Metabolic Balance. Na základe rozboru vzorky krvi mi vypracovala výživový plán, podľa ktorého som sa stravovala - je doslova ušitý na mieru a zohľadňuje chémiu tela. Vôbec to nie je o nejakých práškových diétach ( po takých sa mi vždy dostavil jojo efekt), ale jedlá som si robila z bežne dostupných surovín. Postupne sa mi upravil metabolizmus, schudla som 15 kíl a mala som viac energie. Zuzka pôsobí v Bratislave a môžem ju len odporučiť. :) -odkaz odstránený-

Romielo