HAK mi nesadla - chcem inú.. akú?

Príspevok v téme: HAK mi nesadla - chcem inú.. akú?
blindness

Dobrý deň.
Pred rokom som užívala HAK Natalya. Po polroku som ju vysadila, pretože som po nej stratila chuť na sex, bola som malátna a bolievala ma hlava. Po vysadení sa všetko dostalo do normálu. Teraz chcem opäť začať užívať HAK, ale neviem, aký typ si vybrať. Nechcem mať znovu tie isté potiaže. Obávam sa, že gynekológ mi správne neporadí, pretože aj Natalyu mi predpísal bez nejakých vyšetrení alebo aspoň rozhovorov, proste som povedala, že chcem HAK a hneď mi dal recept na túto. Vedeli by ste mi poradiť aká by bola pre mňa vhodná, keď Natalya nebola? Natalya je údajne len premenovaná Novynette, možno túto poznáte. ďakujem

blindness

no v podstate neviem či to stratené libido bolo spôsobené tabletkami alebo prístupom vtedajšieho partnera ku mne- mal sklony k fyzickému násiliu a psychicky ma deptal vkuse :) ale čo sa gynekológa týka je pravda, že by som rada zmenila, lebo študujem v BA a doma skoro nikdy nie som, ale nepoznám žiadnych v BA...neviete mi poradiť?? a tabletky, no chcem vyskúšať, ak bude dobre, tak to istú dobu brať budem, ale aj priateľa som upozornila, že to nebude veľmi dlho a keď sa nebudem cítiť dobre tak prestanem aj po 2-3 mesiacoch..proste vyskúšam a uvidím..dosť dobré veci som čítala o Softine alebo Softinelle, aj kamošky odporúčali...

mimi66

Ahojte.
Ja som zacala uzivat hak Vreyu, je to moja prva hak a som s nou spokojna. uzivam ju uz vyse roka, nemala som ziadne vedlajsie ucinky, menstruacia je normalna, ale bez nejakych extremnych bolesti, chut na sex mam praveze dost velku. Nemala by sa sice uzivat viac ako rok či dva, ale gynekologicka mi povedala, ze pokial budem mat stale dobre vysledky tak sa nemusim obavat.
ale tak kazdej sadne najlepsie nieco ine, toto je odo mna len tak informacne :)

laurora