Obrovský kožný problém, je to svrab?

Príspevok v téme: Obrovský kožný problém, je to svrab?
Luuucia

Asi pred dvomi mesiacmi sa mi začali tvoriť akoby štipance po tele, ktoré svrbeli. Neskôr to prešlo aj do červených fľakov a tak som navštívila kožného lekára, ten mi predpísal elocom a liekz na alergiu, ktoré nepomohli a tak som anvštívila druhého odborníka, ktorý určil, že je to svrab. Predpísal mi sírovú masť, ktorú som si natrela na celé telo okrem tváre tri krát na noc a ráno som sa osprchovala, no ustúpilo len svrbenie a zahojil sa zopár chrást, no naozaj len zanedbateľná časť, pretože mám obsypanú naozaj značnú časť tela. Po noci bez sírovej masti sa však svrbenie opäť vrátilo a aj vzrážkz vyzerajú presne ako tie od svraba. Problém však je, že žijem aj s priateľom , ktorý sa zatiaľ vôbec neškriabe. Myslíte, že sa jedná o svraba?

Súvisiaci obsah

svedavlebaa

Ivermectin bez predpisu - euhealth247.com Pomohlo mi to. ja som mal nedávno tiež jednu skúsenosť so svrabom. Dostal som sa z toho za cca 2 týždne.

ika211

Nemusi to prepuknut u kazdeho a aj po troch dnoch mastenia, ked uz prestanes este aspon dva tri tydne budes mat priznaky ako keby si svrab mala, lebo to tvoje telo reaguje na latky, ktore v pokozke ostali po mrtvych zakozkach svrabovych a ich exkrementoch. Taktiez sirova mast velmi vysusuje pokozku, cize teraz by si sa mala denne aj viackrat natierat poriadne mastnymi kremami, popripade olivovym olejom, niekedy je potrebne pouzivat aj mast s kortikoidmi, lebo ta pokozka moze ist az do ekzemu.Fleky ti zmiznu az po par mesiacoch. To neprijemne svrbenie je teraz uz len nasledok pouzivania tej masti, a mrtvych zakoziek a ber preto aj nejake lieky proti alergii.

Luuucia

Ale musi to prepuknut u kazdeho kto prisiel s nakazenym do kontaktu? pretoze priatel nema nic ziadne priznaky sme v dennom kontakte preto sa pytam :)

Magy