Neviem sa sústrediť, učiť, koncentrovať..

celebrita FB

či veríš, alebo nie, na tú sústredenosť najlepšie pomôže dať si občas za štamperlík. Akože nemyslím tým vyslovene sa ožrať, ale dať si trochu.

Carrie_Jo

skúšala si nejaké preparáty alebo niečo na zvýšenie koncentrácie pri učení? Ja študujem na chemickej fakulte v Brne a cez skúškové je to tu dobrý masaker a občas nestíham tak si nasadzujem nealkoholické pivo s energy granulátom a zatiaľ zabralo aj keď som tomu po pravde veľmi neverila rosenpharma.cz

DzanaFX

Liliana65, ja už som zmákla najhoršie, už len dva predmety a som za vodou, si šikovnica, keď si to takto dala...!! :-))))

zewa

edoka nie si sama! Polovica ucitelov je neurotickych a na liekoch. Dnesne deti sa ani detmi nedaju nazvat. Mas dve moznosti. Daj sa na invalidny dochodok alebo sa vrat do prace a sustred sa len na ucenie. Vsetko ostatne len prepustaj okolo seba ako nepodstatne. Ucis na ZS (1-4 alebo 5-9) alebo SS?

Liliana65

DzanaFX
ja chodím na Ekonomickú, raz som mala taký semester, že som mala 14 predmetov - z toho som dva prenášala (štatistika a mikro - u nás tiež najťažšie) a mám popri tom dve práce, chodím na denné štúdium, takže viem určite, čo je to mať zhon, nedá sa porovnávať denné a externé, oboje sú zložité a záleží od toho, kto sa kedy rozhodne študovať a akú má možnosť využiť formu a akú si vyberie.

edoka

Som ucitelka.Psychicky som sa vycerpala,som vypísaná uz 11.mesiac.Uz teraz sa bojím,ze sa musím vrátit do práce.Som v takom psychickom stave,ze neviem sa sústredit,bojím sa davu,je mi zle,co ak nebudem moct dalej vykonávat svoju prácu?Mám len 50 rokov.

krowka

mne pozitivne myslenie nikdy nepomohlo. aj ked som si myslela, ze tak hadam na E viem, netreba sa bat tak prave vtedy som skusku nedala.
no teraz sa ucim na statnice, donutit sa ucit neviem, teda sedim nad tym, citam to, chapem tomu ale za 10 min si neviem ani spomenut ako znel nadpis.