Ako si privyrobiť?

Príspevok v téme: Ako si privyrobiť?
ayvi

Zdravím vás.

Mám 17 rokov a som študentka. Nemám momentálne žiadnu prácu a veľmi ma to štve. Tu, v okolí nie je žiadna práca pre mňa, pretože nie som plnoletá a nemám v podstate žiadnu prax (chodím na gymnázium). Predtým som pracovala u známeho, ako výpomoc v dome, no on už moju pomoc nepotrebuje a tak nemám žiadne odporúčanie ani nič tomu podobné.Pýtala som sa kde sa dalo, no je to beznádejné. Jedine kam sa dá ísť sú fabriky, no tam už od nového roka neberú ( a aj keď zoberú, len rodinných príslušníkov zamestnancov). Rodičom nemôžem stále viseť na krku, sami nemajú veľa peňazí. Jediný môj príjem je z bazáru, kde máme s priateľkou účet, no ten mi vynesie možno 5 € /mes. Už neviem čo mám robiť, vyčerpala som všetky možnosti a tak sa pýtam, máte nejaký nápad?
Ako ste začínali vy? :)

Za vašu radu ďakujem :-)

Jurs

Ahoj,
klasická otázka, která trápí každého druhého člověka :-D Já ba naopak vidím na tom pozitvní to, že už v tomhle věku si to uvědomuješ a chceš s tím něco dělat. Já si to neuvědomoval a i teď ve 30 pořád přesně nevím.

Ale těch možností je dnes hodně. Tady je nějaká inspirace
akospravnevybrat.sk

Já osobně doporučuji si najít něco, co tě baví a ideálně jsi v tom dobrá. Existuje několik způsobů, jak svoje znalosti a zkušenosti pak předávat dál online cestou bez velkého úsílí. Svoje znalosti a zkušenosti. A pak zkoušet různé věci. Já sám jsem toho vyzkoušel taky spoustu až se dostal ke kryptoměnám. I když to zní pro spoustu lidí všelijak, to dobré na tom je, že narozdíl od investování do jiných finančných instrumentů jako akcie apod., člověk nemusí mít extra znalosti, aby na tom trochu dokázal vydělávat. Je třeba si o tom udělat základní představu a zvolit svou stretegii, ale i s málem se dá vytvořit nějaký přivýdělek.

Já začal dle tohoto návodů pro kryptoměny:
finex.cz

A stejně tak vybral některé z doporučovaných alternativním kryptoměn (Ethereum, Litecoin, Ripple)