Ahojte,
som studentka stvrteho rocnika na obchodnej akademii. Moj zdravotny stav sa posledny mesiac rapidne zhorsil. Za posledne dva tyzdne som mala skoro kazdy druhy den kolaps - posledny tyzden som mala 4 kolapsove stavy. Som velmi vycerpana, nevladzem robit niektore zakladne veci. Mam diagnostikovany silny tetanicky syndrom, dlhe roky som trpela aj depresiou. Skola mi k tomu nepomaha, pretoze nie ze by som ju nezvladala, ale som permanentne vystresovana terminmi, a narazkami ucitelov...
Je mozne vybavit si do maturity nieco ako individualny studijny plan, kedy by som chodila do skoly len na pisomky a maturitu? Lekari mi neustale odporucaju kludovy rezim, ale moj den vyzera prilis hekticky. Denne spavam tri hodiny a ak to takto pojde dalej, obavam sa, ze neskoncim velmi dobre.
Aky je vas nazor, resp. skusenosti?
Dakujem za kazdu odpoved
Maturita a moj zdravotny stav
helouSun: Čauko, bola som v rovnakej situácii ako ty, plne ťa chápem. Aj to, že na tvojom stave sa hojne podpísala škola. Mne robili v poslednom ročníku také veci, že u mňa prepukla nielen depresia, ale rozvinula sa rovno mániodepresívna psychóza. Holt naše školstvo.
Postupuj tak, ako ti radí povedzme Heatherka. Verím, že ti indiv. št. plán dajú. Tiež som kolabovala, naviac som diabetička a o tom, že mám depresie, nik nepochyboval - stačilo sa pozrieť mi na ruky (dorezané). Myslela som, že mi budú opäť robiť naschvály, ale dali mi ho.
Držím palce.
prosim vas a rady typu neber zivot az tak vazne jej fakt nepomozu ved ona ma zdravotne problemy ... sa spamatajte
na zaklade odporucania lekara ti urcite schvalia individualny studijny plan...myslim si ze s tym nebudu ziadne problemy to vybavit...
Vypracované maturitné témy a otázky:
zmaturuj.zones.sk