Skúsenosti - poisťovňa

Príspevok v téme: Skúsenosti - poisťovňa
bonavita

Máte niekto konkrétne skúsenosti s poisťovňou Union? Či už ako klient alebo zamestnanec.
Bola som na pohovore u nich a neviem sa rozhodnúť. Vždy som si hovorila, že TOTO by som nikdy nerobila, lebo nemám na to "ukecávať" ľudí a vnucovať sa a presviedčať atď, ale tá pani bola dosť presvedčivá a zdá sa, že to všetko sa dá naučiť :D, tak teraz neviem..... A je to teraz dosť blbé u nás v práci a potrebovala by som odtiaľ vypadnúť a už dlhšie hľadám, ale nič vhodné som zatiaľ nenašla.
Môžte sa niekto podeliť o skúsenosti...dobré aj zlé...s podobným druhom práce?

zazulka

Dobrý deň,

tiež som sa chcela informovať, či niekto nemá pracovné skúsenosti v Zdravotných poisťovniach ako klientský poradca v kancelárii. (zamestnanec - doba určitá).

studentkaa

Ja mam osobne skusenosti s unionom akualne z tohto tyzdna...musim zial dodat ze zle!!! mala som akutny zapal osmicky, s tym spojene bolesti, som studentka v zahranici. nevedeli mi na eurocross tel.cisle poradit,kam som volala uplne zufala,
najprv ceska operatorka/prisla mi akoby si prave vyparovala zo zubov jedlo a nebola schopna suvisle ani len odpovedat/ potom slovenska operatorka,kt som sa dovolala po druhy krat, mozno aj chcela byt napomocna...ale po hodine cakania mi zavolala naspat,ze nevie zohnat cislo na ziadneho \"emergency dentist\" v mojom meste...bolo mi doplacu...uprimne, velmi zle! nakoniec som skoncila v sobotu pohotovosti...:(

KaTuSiNkA88