Pole dancing (tanec pri tyči)

Príspevok v téme: Pole dancing (tanec pri tyči)
Inga22

Náhodou som narazila na veľmi zaujímavé video, kde slečny predvádzali naozaj zložité kúsky, pre oko diváka očarujúce (najmä pre to mužské oko :) ).
Tak mi napadlo, že i tento spôsob pohybu môže byť žiaduci pri formovaní postavy, navyše netradičný a možno o to viac lákavý (aspoň pre mňa určite).
Založením tejto témy, by som sa chcela dozvedieť bližšie informácie...napríklad pre akú kategóriu žien je \"tyčový\" tanec určený, konkrétne váhovú kategóriu. Pretože neviem si dosť dobre predstaviť točiť sa okolo tyči osobu, ktorá trpí nadváhou. Tiež by ma zaujímala finančná náročnosť tohto športu, časová náročnosť, teda ako často sa zvyčajne cvičí atď.
Kto má osobné skúsenosti, nezaháľajte a vyjadrujte sa :).
Ďakujem.

inimini

Ahoj Zuzanca, ja si myslím, že téma je ešte nezomrela :) Ja som iba začiatočník - mám za sebou L1, ale chcem sa opýtať, ako si prekonala strach z layback-u? Ja chcem ísť ďalej na L2, ale tento cvik nejak nedokážem v sebe prekonať :P

ZuzAnca

Neviem ci toto forum este vobec niektora sleduje, ale aj napriek tomu tu dam svoj koment k tomu..

Chodim na poledance uz rok a mozem to len odporucit, ano je to financne narocne ale ja osobne si myslim ze tie peniaze davam hlavne do seba, velmi neoblubujem posilku a toto ma neskutocne bavi nakolko si tu stale pridem na svoje a posuvam sa v jednotlivych kuskoch stale viac a viac co ma zakazdym stale potesi ;)
Spevni to telo, robi to radost a este k tomu si pripadam neskutocne zensky a to nemyslim v tom zmysle ako stripterka ale v tom ze sa konecne pacim sama sebe ;)