Dobry vecer. Kamoska mi poradila tuto skolu www.vip-vs.sk Vychodila uz prvy rocnik a zevraj je to super. Mne by sa to tiez zislo, lebo pracujem ako uradnicka v statnej sprave a rada by som postupila :-)
Co myslite, mam sa dat na studium aj ked mam 42 rokov?
Studium na VS na stare kolena
Ako sa vam dari v studiu? Paci sa vam na www.vip-vs.sk ?
Tiez sa tam chystam studovat, tak by som chcel vediet, co a ako.
Mam len 17, takze som mimo temy, no aj tak diky.
na dennom su bezne aj 35-rocni ludia...
jozka 91 ty si dobre vtipna :D, ano vacsina ludi je tam hned po strednej ale uvidis sama aj starsie pani a panov na dennom :)
Jozka: to nemyslis vazne? mas 21,5 a pokladas sa za staru?:))
u nas na dennom studiu bola aj 50 rocna zena
Tak som sa rozhodla, idem... Pytala som sa kamaratov a ti maju kamaratov, niektori tam chodia a chvalia si velmi. Kedze som rok vynechala, neviem, ci na denne, tam by som uz asi bola stara. Co myslite, mam 21,5?
Ahoj Janula42, myslim, ze nikdy nie je neskoro, a 42 rokov nie je predsa ziadny vek. Ja to budem mat tiez tazke, lebo budem mat cerstvo narodene babo, ale vazne uvazujem, ze sa na to dam. Studuje tam niekto? Mate nejake referencie?
Ahojte, pozna niekto tuto skolu www.vip-vs.sk ? Prosim, kto tam studuje alebo niekoho poznate, kto tam studuje, napiste mi nejake referencie. Dik.
Pokial mas nejaky vseobecny prehlad, citas obcas noviny a pozeras spravy, nemal by to byt problem. Ak si prebehnes par z tych knih, bude to este lepsie... Su to vsetko okruhy, ktore sa dotykaju studia, ale je to velmi zaujimave a vela som sa dozvedela. Minuly tyzden sme mali ples, takze sa celkom staraju aj o taketo aktivity. Naozaj sa nemozem stazovat. Skus pozriet aj stranku na facebooku a ak mas nejake otazky, opytaj sa priamo ludi zo skoly a studentov, aky maju nazor. www.facebook.com