ahojte mam problem.som studentka vs a pozerala som si v slov.sporitelni bezucelovy uver,lenze tam treba rucitela.kedze som sirota a zijem len so starou mamou,ta ma dochodok ja nepracujem zatial, nemam koho za rucitela uviest.avsak kazdy mesiac mi pride na ucet ista suma penazi od mojho uja zijuceho v cz,z tychto penazi si viem usetrit okolo 70 eur mesacne.
tak by ma zaujimalo ci neviete ci sa ten bez.uver da vybavit len s tym ze proste kazdy mesiac na tom ucte peniaze mam.dakujem
Bezucelovy uver poradite prosim?
Ak chcete pôžičku tak skúste www.pozickomat.sk ja som si otial bral pôžičku a som spokojný peniaze som mal do 30 min na účte po vypísaní a schválení žiadosti, u iných mi pôžičku vždy zamietli a tu som to mal hneď schválené takže super :)
Rýchla pôžička online - www.pozickomat.sk
Kedze si studentka radsej by som poradila online pozicku nie uver, pre studentov to je podla mna vyhodne, a najma rychle vyhodnapozicka.eu
Viem ze mBank ma celkom dobre uverove produkty. O spotrebnom uvere maju aj strucny clanok. (www.mbank.sk) Nenasiel som v nom vsak to, ci je potrebny rucitel. Kazdopadne by som skusil pozerat cez kalkulacky podmienky a potom postupne volat na infolinky ci potrebujes rucitela, alebo nie. Vo viacerych uz myslim nie je problem vziat uver bez rucitela. :)
Pozrel by som tiez aj studentsku pozicku.
Ja ti doporučujem pozri forum na www.peniaze24.sk tam sa bavia tiež o uveroch a su tam rozne rady. Každop padne ale musis si uvedomiť že požička je vždy cesta k zahube.Ale to je iba moj nazor. Podobny uver ako pises ti da skoro kazda banka ak mas pravidelny prijem na ucte.
ja som zobrala v v janurari 1700 € a vratim za 10 rokov 3800 teda 2 krat viac , aj tie splatky su dost velke a onko pacient skutocne nema pravo na uver