Sukromne porodnice

Georgi

viete niekto niečo o dvojrohej maternici a k tomu ešte umelom oplodnení?,myslíým priebeh čo a ako za sebou nasleduje, mam s tým problém už dosť dlhú dobu sa to naťahuje a ja mám pocit ako keby sa to nikdy neskončilo a moja predstava o bábätku je v nedohľadne ďakujem

sašena

Práve študujem o tom dačo, myslím o tých súkromných nemocniciach. Zaplatíš si, ale postarajú sa o teba kvalitne.

bebe

rodila som dvojčatá, pred 9-timi rokmi v pôrodnici u KOCHa na Partizánskej ulici, vtedy to nebolo súkromné centrum, ale nemôžem sa sťažovať na personál, rodila som cisarákom a pred pôrodom som ležala v nemocnici 5-mesiacov. Chýbal mi stánok PNS a občerstvenia, manžel ma musel stále zásobovať...Teraz je to súkromné centrum, chodím k MUDr. Vačokovej ale som spokojná, pôrodníci: Vačoková, Ditte, Mareš.

sašenka

ja som si porod zaplatila, chytilo ma to skor o tyzden a moj gynekolog letel za mnou do nemocnice odrodit ma az z brna do ba,o polnoci,hmmm, aj druhy krat by som si radsej zaplatila..............neda sa ta zmena porovnat s tymi co si nezaplatili,hm, boli len odbrnkavane a ja ako v bavlnke, velmi to bolo vidiet. Aj som porod lepsie zniesla ako len tak ist naostro bez lekara....hm....porozmyslajte mamicky.

syma

epiduralna anesteza je ze - anesteziológ zavedie rodičke cez špeciálnu ihlu tenký katéter (cievočku) v oblasti medzi 3. - 4. prípadne 2. - 3. bedrovým stavcom, v polohe po sediačky, alebo na ľavom boku . Začína sa s tým pri účinných a pravidelných sťahoch maternice, keď je bránka otvorená u prvorodičiek na 4 - 5 cm a u viacrodičiek na 3 - 4 cm. Indikovanie anestetika s látkou proti bolesti preruší prenos bolestivých vzruchov z maternice do nadradených centier CNS, takže rodička pôrodnú bolesť takmer nevníma. Tento výkon nie je bolestivý, lebo koža v mieste vpichu sa znecitlivie krátkodobým lokálnym anestetikom. Bezbolestnosť nastúpi za 10-20 min. - tak to som ti nasla zatial

Euridika