Afrika-humanitna pomoc

Príspevok v téme: Afrika-humanitna pomoc
Africa

Ahoj,
predstavte si takúto vec. Mám peniaze na letenku a na niake to niekoľkomesačné vyžitie. Chcem odísť do Afriky. Do niakej krízovej oblasti. Potrebovala by som poradiť, čo robiť keď tam prídem. Kam ísť. Alebo cez akú organizáciu ísť. Proste ako tam začať vlastnými rukami stavať trebárs nemocnicu.
Ide len o myšlienku zďaleka nerealizovateľnú tak to berte čisto hypoteticky.
Nechcem predávať gombíky, pohľadnice, vypytovať všade peniaze, sponzorov, organizovať zbierky, koncerty, nechcem pomáhať bezďákom, starým robiť spoločnosť, cigánčatá učiť čistote ja chcem holými rukami priamo v Afrike robiť...
ešte raz, čisto obyčajná predstava.

joni_

nemozu robt vsetci vsetko, niekomu je dane pracovat tu na Slovensku a niekto vycestuje do Afriky, ja osobne nikoho neposudzujem ani za jednu z tychto moznosti, kazdy nech pracuje tam kde je jeho miesto a kde citi ze by mal byt, hlavne nech pracuje ako najlepsie vie a so srdcom

vevericka

podla mna samotnych africanov je potrebne zapojit do ich vlastnej pomoci..nielen ich nechat natrcat ruky..ked im vseto budu davat zadarmo budu (ved uz aj su) nauceni len pytat a nic nerobit, treba im dat "udice a nie ryby", ked sa stavia skola nech ju stavaju sami a humanitarna pomoc im da material iba, aby si cennili svoju pracu..par tisisc rokov dozadu to uzasne zvladali sami, odkedy ich podrobili kolonisti, su na tom biedne..

reálny svet

cvnnf - myslím si, že Afrika je fajn, napriek môjmu názoru a v podstate odpovedal(a) veľmi pekne. My sme neporadili nič, len sme vyjadrili svoj názor. V Afrike je veľa ľudí, ktorí nemôžu za to ako žijú a naozaj potrebujú pomoc. Ale na druhej strane má pravdu aj milusca. Ak by sme Afrike neposkytovali humanitárnu pomoc do roka vymrú..neboli by schopný si pomôcť sami. Názorov tu bude veľa, každý z nás má na túto problematiku iný pohľad a nikomu nemôžem upierať ten jeho.

mate59

Zaiste, je to všetko o solidarite,charite.