už neviem čo mám robiť

Príspevok v téme: už neviem čo mám robiť
Michelle89

ahojte..ja viem že už je tu dosť článkov o rezaní rúk a depresii...a podobných veciach..no tiež som tomu podľahla a neviem ako ďalej....už nevládzem....škodím sebe a okoliu...nemam zamestnanie...študujem externe no mam pocit že to asi nezvládam....moja mama ma totalne neznáša a dava mi to najavo aka som zbytočná....z náboženského hladiska som totalne na dne....a vťahy uz proste nedokažem riešiť na to uz proste nemám síl...a tým som vlastne zranila môjho najlepšieho kamarata.....ja už neviem čo mam robiť...už len plačem a svoju vnútornú bolesť tíšim žiletkou.....len ma prosim vas neposielajte k psychologovi pretože to by mi aj tak nepomohlo...bola som raz este ked som chodila na strednu(to bol ale iný dôvod) a nehorazne ma dokazal vytočiť....nemam naladu na dotierave otazky a vlastne ani neviem ako by som mu to všetko vysvetlila....ja uz proste nechcem žiť...citim sa tu zbytočná...totalne zbytočná a každý den rozmyslam nad samovraždou no brzdí ma moja zbabelosť...asi by som to nedokazala....možno to ani nepochopite lebo to pišem dosť chaoticky a vlastne som ani neuviedla presný dôvod tohto všetkého ale to by mi asi nevysli riadky....no niekedy je to už aj len tak ..z ničoho nič....no ani neviem prečo som sa to rozhodla tu napisať...možno len tak ja neviem....

sisi777

zaražajúce a na poplach bijúce...tvoja matka vie aké máš psych. problémy ? Máš psychický problém a ty to vieš, len nevieš ako to riešiť...nerozmýšľala si vymeniť psychológa?..ved nie sú všetci rovnakí...a ver mi, sama si nepomôžeš. Máš dg "sebapoškodzovania" a je to intiutívne, robíš to a ani nevieš ako a nedá sa to zastaviť...je to forma zlozvyku...nepomohlo by ti ísť von a začať viac cvičiť a menej sa zdržiavať doma, aby si zamedzila tomu, že si sama ? Ak necítiš podporu u svojej matky, tak určite vyhľadaj nového lekára a určite sa lieč, ved na to sú lieky, aj na depky...váž si svoj mladý život...

Anita11

Ahoj Michelle!