Brigáda - dokladanie tovaru

Príspevok v téme: Brigáda - dokladanie tovaru
sťž

ahoj! mam 16 r., som študentka a brigadujem v tescu pri pokladni, celkom ma to baví, ale podla zmluvy musim odpracovat 20 hodin tyzdenne co ma popri studiu vyčerpava. Tie 3 mesiace+ prazdniny uz neako zvladnem, ale buduci skolsky rok mi pribudne mnozstvo tazkych maturitnych predmet a kedze vzdelanie je pre mna number one, tak prácu budem musiet nechat.

No ale ja neake tie peniažky potrebujem, nemusi to byt tolko co zarobim teraz (t.j. 250€ mesacne) ale aspon tretina z toho, kedze mama ma minimalny plat a je rozvedena, nemam ziadne vreckove a tiez z niecoho zit musim.

Tak by som sa chcela spýtať či nemáte niekto skussenosti s vykladaním tovaru, koľko ste zarobili, koľko ste museli odpracovať hodin a či ste robili cez agenturu alebo priamo pre konkretný supermarket/hypermarket

Ďakujem za reakcie :)

Dejla

Ešte som zabudla dodať, že ty nie že musíš odrobiť 20 hodín ty MÓŽEŠ odrobiť maximálne 20 hodín... a preto tá koza...

Dejla

.... neviem aká stará je táto téma ani som sa nepozrela ale nedá mi to...
Ty koza... máš 16 rokov a nechali ťa pri pokladni ? v našom tescu kde ja pracujem je podľa zmluvy že za pokladnu nemôžu ísť mladší ako 18 to je za prvé, ale aj tak robia takže neviem ako to je, za druhé to máš preboha kolko na hodinu ked zarábaš 250€ ?... lebo my čo sme na ploche máme na hodinu viac ako pokladníci a max. 56hod.mesačne... takže zse nechápem ako je to možné... ty musíš byť riadne vyšťavená.... pokladna je vraj najhoršia robota.... sedíš nepohneš nemôžeš mať pri sebe vodu 5 hodín v kuse, no by ma je*lo :)

Falco101

Wau som si tu precital vsetko co ste tu pisali je to fakt zaujimave ale tak mate to uz tam asi dost prezite ako som cital a chcem sa spytat ako mal by som ist do teska a tam sa nahlasit alebo ako ? diki za odpoved

78777

Dobrý den chcela by som sa spytať či niekto nevie od koľkých rokov sa dá brigádovať a či je to v každom tescu rovnaké dakujem..

biopich