Doucovanie pre mamicky - bol by zaujem?

Príspevok v téme: Doucovanie pre mamicky - bol by zaujem?
hrncek

Myslite si, ze najdem mamicky na MD, ktore budu mat zaujem zdokonalit sa v cudzom jazyku?

Som studentka VS a tento semester mam vela volna doobeda, ale nie az tolko, aby som sa mohla zamestnat na polovicny prac. uvazok. Preto som rozmyslala, ze by som niekoho doucovala cudzi jazyk, avsak len malo ludi ma cas doobeda. A tak mi napadlo, ze mozno zeny na materskej by to stihali, ale nie som si ista. Preto robim taky prieskum, aby som zistila, ci ma zmysel podavat si inzerat alebo sa poobzeram po nejakej inej brigade.

Podla vasich skusenosti - da sa stihat a sustredit sa na studium jazyka popri starostlivosti o dieta? Myslite, ze by boli niektore mamicky ochotne platit z materskeho prispevku doucovanie? Byvaju v materskych centrach aj kurzy cudzich jazykov? Ak by taky bol, prihlasili by ste sa? A posledna otazka: Kolko by ste boli ochotne platit za 60min hodinu? Dakujem za nazory

astala

hrncek, moja kamoska vystudovala tlmocnictvo/prekladatelstvo a do emailu mi napisala jednu, jedinu vetu v anglictine, aj to uplne nespravne, studium jazyka na Slovensku nema ziadnu kredibilitu...

teacher

ahojte, ja som sice estev len tehotna, v 16.tt ale kedze mam statnice a bola som dlho v uSA? uz teraz doucujem cca 3 ludi ang. jazyk,v BA cena ide od 10 eur za hodinu. ja mam svoj vlastny program, kde sa s tretavam s klientom raz do tyzdna na 90 min od 10 eur vyssie. Planujem pokracovat aj na materskej, vsetci su totiz velmi spokojni a robim to rada. Je tu super vec hlavne ked vasi klienti mozu chodit ku vam domov, a ja nemusim cestovat po meste.

datelinka

2 € na 60 minut je ok. z hladiska zvladnutia jazyka by vsak bolo potrebne mat hodiny aspon dvakrat tyzdenne, potom by to bolo cca 18 € na mesiac. a to uz neviem, ci by sa to dalo zvladnut :-)
ale skus sa opytat v MC, neviem ako to tam chodi.

hrncek