Super recept na chudnutie !!!

Príspevok v téme: Super recept na chudnutie !!!
-=panther=-

Takze som student Martin mam sice len 15 rokov ale mam pre vas fakt super recept na schudnutie , v podstate neni to recept ale su to rady podla ktorych sa ja riadim, jednoducho zacal som zdravo zit a schudol som uz fakt dost kil a to som nemal ziadne prisne diety ani nic podobne.. takze tu su moje rad

1- Vela som pijaval sladke malinovky ako je napr. cola, sprite a podobne ... poviem vam tieto malinovky som uplne ale fakt uplne zrusil z mojho pitneho rezimu a pijavam len mineralky a cistu vodu, zda sa to divne ale vobec mi tie malinovky nechybaju

2-Ja som jedaval jednoducho kedy som mal chut a naco som mal chut, teraz som zacal jedavat pravidelne a primerane, kazdre rano ked vstanem sa naranajkujem nejaky ten rohlik chleba alebo nejaku polievku, ked idem do skoly zoberiem si kazdy den zo sebou ovocie a okolo tej deviatej desiatej ho zjem, potom chodim v skole na obed ten mame o 12 , domov zo skoly pridem okolo tej stvrte to zjem nejaky ten rohlik a potom o pol siedmej sa naveceram a potom uz nejem maximalne co si dam vecer trochu mlieka

3-Pred kazdym jedlom vipijem pohar vody, mozno ste sa otom uz niekde docitali, ale fakt to pomaha

Mozno sa vam to zda ako nejake donutenie k zivotnemu stilu alebo sa vam to zda ako uplna kravina ale ja vam poviem ked som takto zacal zit jednoducho ja sa nenutim pit tu santovku alebo vodu jednoducho stacilo fakt par dni a ja som si nato zvykol, a enchubami to to uz ako keby nacasovane ... jednoducho verte mi zvyknete si a potom uz tak budete zit ...

Petqo

Tak no viem to lebo sa o to dost zaujimam a mal som aj ambiciu stat sa dietologom ale teraz som viacej na esteticku chirurgiu orientovany... no hlavne treba skoncit medicinu.