mám 18 a nechcem msa viazat ........ !!!

Príspevok v téme: mám 18 a nechcem msa viazat ........ !!!
henrieta41

Som mlade studujuce dievca. CAsto dostavam pozvanie na tzv. rande alebo co , proste ist s chlapcom na kavu alebo von . No ja zvycajne sa snazim slusne odmietnut lebo viem ako by skoncilo keby idem raz , pravdepodobne by to potom islo druhykrat a taaak..
Snazim sa venovat HLAVNE skole. Chcem dobre zmaturovat a dostat sana kvalitnu vysku kt by ma bavila. Len sa citim blbo ked... nechcem vtzah ani chlapca. JEdnoducho sa na to zatial NECITIM . Myslite ze je to normalne???? Asi 97% dievcat v mojom okoli uz niekoho maa.. Asi som velmi narocna ale zalezi mi na tom komu svoje SRDCE otvorim. Zatial to neprislo a bojim sa aby som nevyzerala ako daka namyslena co odmieta kazdeho jedneho ... Ja by som radje mala len dobrych kamaratov ako vztah . Aspon teraz .
NEuvazujem nerozumne???

jajkafr

henrieta41 keď tak čítam čo píšeš niekedy ako keby som čítala vlastný príbeh a niekedy akokeby si mi čítala myšlienky :) ak chceš môžeš mi napísať na azet môj nick jajkafr

henrieta41

jajkafr.. taks tou prvou laskou to bolo presne ao u mna.. dialka trvalo to rok a pol a tiez sme sa videli veeelmi malo ja som u nich ani nebola lebo byva naozaj dooost daleko . Mozno som mala viac bojovat , rozmyslat inak ... mozno . Clovek sa uci na vlastnych chybach asi .
A tie ambicie... tiez uplne suhlasim . Mam vela planov co chcem v zivote a hoci mam len po 18 tke nemyslim si ze by som chcela vela a nieco co sa neda dosiahnut. Mam uz aky taky rozum si myslim...:) Skoda ze sa nepozname osobne. myslim ze by sme si mali ohladom tychto veci co povedat.... :)

jajkafr

henrieta41
nemusíš odmietnúť ak ťa pozve na kávu pozvanie slušne príjmy, ale daj mu pocítiť, že nechceš vzťah, že to berieš ako kamarátske gesto.