stretnutie s rodicmi

ivi_ka87

to Aduliena: my to máme jednoduché, keďže obaja študujeme na VŠ mimo domova, a dokonca teraz už máme aj spoločný privát, tak vlastne ani nebola príležitosť rodičov nejako predstavovať bez toho aby to vyznelo príliš oficiálne :-)
to ivanka: podla je zbytočné stresovať sa dopredu, nie sú všetci rovnakí, skús sa o tom porozprávať s priateľom, on ich pozná najlepšie

ivanka.

A ja čo mam robiť? Mam priateľa z dobrej lekarskej rodiny aj on študuje medicinu, ani neviem ako sme sa do seba zahladeli... sme spolu asi pol roka a strašne sa bojim ako ma prijmu jeho ridičia, lebo ja som iba kaderníčka a takýto ludia si potrpia na tom s kym bude ich syn, nejaka tiež lekarka, alebo aspoň s vysokou školou s titulom nemyslite? Ja mam taky pocit, že budu na mna zazerať, že čo to dovliekol aku chuderu chudobnú. Neviem to je môj pocit, že im tam nezapadnem.

Aduliena

No mne sa to zdá divné, a to potom kam chodievate? Ani jeden k tomu druhému? To si ani neviem predstaviť, že by som nepoznala partnerových rodičov a len tak prišla k nim..... my sme si rodičov vzájomne predstavili asi po troch mesiacoch, keďže sa blížila zima, nemohli sme byť stále len vonku....Tak sme začali potom chodiť raz k nám, raz k nim.

jajka001_

pokial by si bola neplnoleta, tak by ma ako matku zaujimalo s kym sa s tykas, ale myslim ze ty si uz dospela, tak ani netreba pokial to nechces nejak zvaznievat - ak by ste uz mali v plane spolocny zivot a tak,tak hej, je dolezite poznat do coho idete - rodina toho druheho sa stane aj tvojou, ci chces alebo nie, inak podla vztahov a dobrovolnosti - ako sa citite, netreba do toho zbytocne tahat rodinu

alzbee