Dovolenka Tunisko, Turecko...lacnejsie ako europa(?)

Príspevok v téme: Dovolenka Tunisko, Turecko...lacnejsie ako europa(?)
leenkaa

Ahojte,
boli ste niekto v spominanych (alebo v podobnych krajinach) na dovolenke? Ja som sa sla informovat do cestovky, a velmi ma prekvapilo, ze tieto miesta su lacnejsie ako trebars spanielsko :-O. Ceny sa dokonca kolisu tak, ze by to nevyslo ovela viac ako nejaka europska krajina, co ani nie je od nas daleko.
Lenze neviem potom, v com je hacik... Kvalita hotelov? Strava? Mozne rizika? Alebo???
Som studentka, takze sa na to divam najma z financneho hladiska. Setrim a velmi by som chcela na dovolenku, kazde leto som iba na Slovensku. Ani neviem, kam sa za lacnejsou dovolenkou pozriet (ale tak, aby mi po izbe nebehali svaby a bola cistota). Nie som narocna, ale na cistotu si potrpim.
Boli ste niekto na tychto miestach inac? ktore sa vam pacilo viac? kde presne ste boli? Dajte nejake rady. Alebo nemate nejake dobre typy na kvalitnu, ale cenovo dobru dovolenku? Prosim, napiste sem nejake vase skusenosti, najma s takymito krajinami.

ewinka

Bola som iba v grecku... :) Asprovalta... na 13 ci 12 dni, už si nepamätám presne, ale na jednu osobu cez 8.000,- vyslo... more bolo čisté, pláž piesok, akurát stravu sme si museli my zabezpecit... nakolko to bol penzion, ale bolo prekrasne... i ked ta cesta... autobusom... :) 24 hodin :)))) ale., zazitok... :) sranda..

egypt

moja mama bola v tunise v lete a nevedela si to vynachvalit, ja idem do egypta o par dni na 2 tyzdne stalo to pre dve osoby 1700 euro tak az take lacne to nieje vsade ti prirataju priplatky tak netreba pozerat len na uvadzaciu cenu

majolenkkka