Názory a postoje rodičov k Hippoterapii

Príspevok v téme: Názory a postoje rodičov k Hippoterapii
e.l.i

Vážení rodičia!
Volám sa Helena Franeková, som študentkou tretieho ročníka Slovenskej zdravotníckej univerzity v Bratislave, Fakulta zdravotníctva Banská Bystrica, odbor ošetrovateľstvo.
Do rúk sa Vám dostáva dotazník, ktorého cieľom je zistiť aké máte postoje a názory na liečbu koňom- hippoterapiu
Vyberte si z možností odpovedí len jednu, ktorá najviac vystihuje Váš osobný názor, a zakrúžkujte ju.
Pri otázkach bez vyznačených možností napíšte svoju vlastnú odpoveď.
Dotazník je anonymný (bez udania mena). Údaje budú slúžiť iba pre účely spracovania mojej záverečnej práce.
Za Vašu ochotu a spoluprácu Vám srdečne ďakujem.

Vek dieťaťa:..............

Vek rodiča:................

Pohlavie dieťaťa
A, chlapec
B, dievča

Akým ochorením trpí vaše dieťa?
A, detská mozgová obrna
B, ochorenie chrbtice
C, psychické ochorenie
D, iné ( uveďte aké ) .................................................. .................................................. ................

Ako dlho vaše dieťa využíva hippoterapiu?
A, 1 mesiac
B, 1/2 roka
C, 1 rok
D, iné ( uveďte ako dlho )... .................................................. .................................................. .....

1, Ako ste sa o hippoterapii dozvedeli?
A, lekár
B, zdravotná sestra
C, od iných pracovníkov zdravotníckeho zariadenia
D, priatelia
E, médiá
F, iné ( uveďte ako )................................................. ...... .................................................. ............

2, Počuli ste o hippoterapii skôr než ju odporučili vášmu dieťaťu?
A, áno
B, nie

3, Ako ste sa na tuto formu terapie pozerali skôr ako ju začalo využívať vaše dieťa?
A, nedôveroval/la som jej
B, veril/a som len čiastočne
C, verila som v jej úspechoch

4, Využil už niekto z vašej rodiny tento typ terapie okrem Vášho dieťaťa?