ahojte..viete mi prosim niekto poradit co mam robit s mojou strasnou chutou na sladke? stale mam chut na sladke.. Nechapem. Skusala som aj chrom, ale nezda sa mi, ze by to nejak pomahalo... A nemam tolko penazi(som studentka), aby som vsetko sladke nahradila ovocim :(:(.. Dakujem za odpovede
zavisla na sladkom-ale velmi!!!
ten zacarovany kruh cukrov a inzulinu, co spominala mira je zialbohu fakt. A jedine rozumne riesernie je z toho vypadnut vyhybasnim sa cukrom a jemne mletym mukam.
Hrubozrnne a celozrnne pridukty postupne cely den uvolnuju cukry, takze nemas ten prudko kolisajuci hore dole a tym mensiu chut na sladke.
Inac ja osobne ako cukrovkar(a tam to vedie...) pouzivam celkove malo sacharidov, cokolady len z nizkym obsahom cukru(tj vysoky obsah kakaa, az 90%) a kde sa da, nahradim cukor steviou(nema ziadny cukor) alebo aspon erytritol, co je sladky prirodny cukor, ktory sa zdrzi v tele len malicko, lebo pre svoju malu molekulu vypadne z tela na 95% mocom.
Všetko je o pevnej vôly..neexistuju ziadne kuzla..proste to viem z vlastnej skusenosti..
Ja mam tak rada sladke, ze by som sa v cokolade denne kupala:) Ale radsej mam ked dobre vyzeram. Takze sladke si dam raz za tyzden. Preto sa tesim na kazdu nedelu poobede, kedy si dam kusok sladkosti a kavicku. Mnaaam:)