Aká poisťovňa pri epilepsii?

66666

andula..ahoj.......ja pracujem ako obchodný zastupca pre allianz...a mam pre teba jednu otazku......ked si si ju uzatvarala v roku 2000....bola to Allianz alebo to bola slovenska poistovna,otazka je preto taka lebo tie produkty kazda jedna poistovna mala odlisne.......samozrejmne už sa zlucili a produkty maju rovnake.....ak to budes vediet napis........pappapa

radana

andula,ked by si mala nejaky uraz a bola by tam iba malinka moznost,ze sa to da zviest na nieco spolocne s epilepsiou,napr.zlomena ruka pri pade a podobne,poistovna sa bude vykrucat z plnenia,ze to bolo vinou napr.zachvatu a peniaze ti nevyplati.Poistovne takychto rizikovych pacientov nechcu poistovat a dokonca odmietli poistit aj mna,lebo mam astmu a problemy so srdcom a beriem denne na obe diagnozy lieky..Moj manzel bol poisteny,ked pracoval v zahranici a postipal ho tam srsen a mal prudku reakciu organizmu na postipanie.Dosiel doslovne k lekarke v hodine dvanastej a mal stastie,ze som mu nabalila taky pohotovostny balicek v ktorom mal aj lieky proti alergii a tie si hned dal a to mu pomohlo aspon na chvilu pokial ho doviezli na pohotovost.Je pravda,ze pred tym mal tiez alergicku reakciu na postipanie osou,ale zdaleka nie tak silnu,tak sme to nebrali na zretel.Musel si u lekarky v zahranici doplatit este 8000 korun na nase,ktore si mal potom vyuctovat u nasej poistovne.Ked ziadal v nasej poistovni,aby mu tych 8000 preplatili,prenurali mu celu kartu,vsetky zdravotne zaznamy,ci uz niekedy nebol osetreny s takymto problemom.Nic nenasli a tak mu museli peniaze vyplatit..

andula

No super. Asi máte pravdu. Lenže ja som poistku uzatvorila v roku 2000 a epilepsiu mi diagnostikovali až v roku 2004. Myslím si, že podmienky by mali platiť z roku 2000 v čase uzatvorenia zmluvy. Nemáte náhodou niekto skúsenosti so spoločnosťou AXA a poistením v nej? Ďakujem. Andula

leleka